Обмен на продукти
РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ
Условия, които трябва да бъдат изпълнени, ако искате да замените продукт
За да приемем връщането на продуктите на Богас, условието е продуктите да са в състоянието, в което са доставени (да не са повредени, да нямат следи от износване, да не са прани, без петна или скъсано и за да има всички етикети непокътнати) .
Поради видовете продукти, които продаваме, ние си запазваме правото да откажем всеки върнат продукт, който не отговаря на условията за приемане и не може да бъде препродаден като нов продукт, тъй като може да застраши здравето на купувачите.
Препоръчваме да опитате продуктите, без да отстранявате картонения етикет и пластмасовото уплътнение.
Трябва да знаете това връщането на продукт без етикет и печат не може да бъде прието .
Продуктите, отбелязани във формуляра за връщане, трябва да бъдат предадени на куриера изцяло, точно така, както са избрани на сайта при заявка за връщане.
Ако в пакета за връщане има и/или продукти, различни от тези в попълнения формуляр, вземането и регистрацията от наша страна ще бъдат отказани и върнати обратно на клиента, за сметка на клиента.
Продуктови категории, които не могат да се обменят
От съображения за хигиена продукти като напр бельо и/или, банските костюми също обеци , защото те могат да застрашат здравето на новите купувачи (според GEO 34/2014 Изкуство. 16, осветен. д).
Как да обменяте продукти
Всички заявки за обмен на продукти се попълват тук: Разменете продукти
Процедура за обмен на продукти и разходи
Взимаме продуктите, които желаете да обмените, от посочения от вас адрес чрез куриерска фирма GLS. Цената на тази услуга е 25 леи и се поема изцяло от клиента.
1. Влезте Вашата сметка и достъп до секцията Обменни продукти . Тук ще намерите формуляр, където можете да изберете продуктите, които искате да замените и които могат да бъдат върнати според условията за връщане/замяна. Изберете продуктите, количеството, причината за замяната и адреса, след това изберете кои продукти искате да получите вместо върнатите и след това изпрати заявката обмен на продукти.
2. Опаковайте продуктите, които връщате, точно така, както сте ги получили, в персонализираната розова кутия на Bogas или, в зависимост от случая, в персонализираната розова чанта на Bogas или в куриерската чанта, в която сте получили поръчката, и изчакайте куриера да дойде да извърши размяната на колета.
Колко време ще отнеме получаването на новите продукти?
Новите продукти достигат до вас в рамките на 1-3 работни дни, ако продуктът, който трябва да ви изпратим, е физически наличен. В противен случай е възможно продуктът, който трябва да ви изпратим, да се нуждае от производство и в резултат на това срокът за доставка дори да надхвърли 15 дни в определени случаи.
За да знаем в случай, че ни изпратите продукти, които не отговарят на условията за връщане
Запазваме си правото да наложим определени санкции или да откажем връщането на продуктите и замяната им, ако:
1. Продуктите са били износени или имат неподходяща миризма (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).
2. Продуктите вече нямат поставен печат или етикетите са скъсани (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).
3. Продуктите не са в индивидуалната си опаковка, т.е. в найлонова торбичка прозрачност с етикет с наименование на продукта, цена и баркод (50% неустойка).
4. Ако пратката не е опакована точно както сте я получили, т.е. в оригиналната кутия на BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) ще бъде начислена неустойка от 30 леи.
Всички колети, които тръгват от нас, се опаковат пред камерите, поради което в случай на неразбирателство относно опаковката или съдържанието на колета, ние внимателно ще проверим кадрите от момента на опаковането на въпросната пратка.
Също така пратките за връщане се проверяват пред камери, затова си запазваме правото да откажем несъответстващи продукти!
Според GEO бр. 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приеме замяната на продукти, които по своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или развалят.
Всички тези правила и условия са предоставени в:
- Наредба бр. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Закон № 51 от 21.01.2003 г. за приемане на Правителствена наредба №. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Този GEO 34/2014 урежда правата на потребителите при договори, сключени с професионалисти
За всякакви подробности или неясноти относно промяната на продуктите, моля, свържете се с нас по имейл на contact@bogas.ro или по телефона на 031 425 98 97.
Съгласно действащото законодателство на ваше разположение е ПОТРЕБИТЕЛСКИ ТЕЛЕФОН: 021-9551 на Националната служба за защита на потребителите.
Предвид факта, че действащото законодателство не предвижда право на връщане за юридически лица, нашата политика за връщане уточнява, че Юридическото лице има право само на РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи RETURN.