Връщане на продукти
Условия които трябва да бъдат изпълнени, ако желаете да върнете продукт в случай на физически лица. За поръчки на юридически лица моля прочетете информацията в долната част на този раздел.
Моля, прочетете внимателно информацията на тази страница, която ще ви помогне да регистрирате правилно заявка за връщане на един или повече продукти.
Всички заявки за връщане се попълват в секцията: Формуляр за връщане на продукти
За да приемем връщането на продуктите Bogas, условието е продуктите да са в същото състояние, в което са били доставени (да не са повредени, да не показват признаци на носене, да не са изпрани, без петна или разкъсвания и да имат всички етикети непокътнати).
Поради видовете продукти, които продаваме, си запазваме правото да откажем всякакъв върнат продукт, който не отговаря на условията за приемане и не може да бъде препродаден като нов продукт, тъй като може да застраши здравето на купувачите.
Препоръчваме да пробвате продуктите без да премахвате картонения етикет и пластмасовия печат.
Трябва да знаете, че връщането на продукт без етикет и печат не може да бъде прието.
Продуктите, отбелязани във формуляра за връщане, трябва да бъдат предадени изцяло на куриера, точно както са били избрани на сайта при заявката за връщане, и не по-късно от 14-ия календарен ден от датата на получаване на поръчката, в противен случай вашето връщане няма да бъде прието.
Ако в пакета за връщане има и/или различни продукти от тези във попълнения формуляр, приемането и регистрацията от наша страна ще бъде отказана и върната обратно на клиента, за сметка на клиента.
Категории продукти, които не могат да бъдат върнати
Поради хигиенни причини, не могат да бъдат върнати продукти като бельо и/или, бански костюми, както и обеци, тъй като могат да застрашат здравето на новите купувачи (съгласно OUG 34/2014 чл. 16, буква е).
Продуктите, маркирани „Final Sale” или "RESIGILAT" (включително, но не само бельо, бански костюми, бижута или други артикули с изричното споменаване „Без връщане”) не могат да бъдат върнати или заменени, независимо от причината. Тези продукти се предлагат на крайни цени и не подлежат на правото на отказ съгласно законодателството за дистанционна търговия.
1) Продуктите, класифицирани в категорията „ресигилирани”, са стоки, които могат да показват незначителни следи от употреба, отворена или повредена опаковка, липсващи аксесоари, естетически или функционални незначителни дефекти, резултат от излагане, тестване или предишна манипулация.
(2) По своята същност, ресигилираните продукти се предлагат за продажба на намалена цена в сравнение с новите продукти, а закупуването им се извършва на собствена отговорност на купувача.
(3) Ресигилираните продукти не подлежат на общата политика за връщане, те не могат да бъдат върнати или заменени.
(4) Преди да направите поръчка за ресигилиран продукт, клиентът има право и възможност да поиска допълнителна информация относно конкретното състояние на продукта, естеството на дефектите или евентуалните липси, като се свърже с представителите на продавача.
(5) С изпращането на поръчката и завършването на покупката на ресигилиран продукт, клиентът потвърждава, че е запознат със специфичните характеристики на продукта, приема специалните условия за продажба и изрично се отказва от правото на връщане, приложимо за нови продукти, съгласно разпоредбите на Спешната наредба № 34/2014 относно правата на потребителите в рамките на договорите, сключени с професионалисти.
Как се извършва връщане
Всички заявки за връщане се попълват тук: Връщане на продукти
Съгласно законодателството в Румъния (регламентирано чрез OUG 34/2014) можете да върнете без наказания и без да посочвате причина закупените продукти, в срок от 14 дни от получаването на продуктите.
Процедура за връщане и разходи
За да върнете един или повече продукти, моля следвайте трите стъпки по-долу. Цената на тази услуга е 25 леи. Не трябва да плащате нищо, когато изпращате пакета, стойността на тази услуга ще бъде удържана от сумата, която трябва да ви възстановим.
1. Достъпете секцията Връщане на продукти. Тук ще намерите формуляр, където можете да изберете продуктите, които желаете да върнете и които могат да бъдат върнати съгласно условията за връщане. Изберете поръчката, след това продуктите и причината за връщането. След регистрацията на заявката за връщане ще получите номер за регистрация на връщането.
2. След това се обадете на Fan Courier на телефонен номер 021-9336 за да извикате куриер, който да вземе продуктите, които искате да върнете. Уточнете, че плащането на транспорта ще бъде направено от получателя, уточнете адреса за вземане (адреса, където искате куриерът да дойде, за да вземе продуктите) и адреса на получателя (BOGAS SHOP SA , Str. Lalelelor, nr. 12, Merii Petchii, jud. Ilfov). Не забравяйте да уточните в детайлите номера за регистрация на връщането, който получавате, когато завършите регистрацията на заявката за връщане.
3. Опаковайте продуктите точно както сте ги получили, в розовата персонализирана кутия Bogas или в розовата персонализирана торба Bogas и изчакайте куриера да дойде, за да вземе пакета.
Процедура за възстановяване на стойността на върнатите продукти
1. След като проверим продуктите, които сте върнали, ще ви уведомим, ако сте ни изпратили продукти, които не отговарят на условията за връщане.
2. В случай, че продуктите, които връщате, са били платени с карта за покупки, кредитна карта, дебитна карта или paypal, сумата ще бъде възстановена в свързания с нея акаунт или във вашия paypal акаунт.
В момента, в който пакетът за връщане пристигне в нашия офис и бъде регистриран в системата, ще бъдете контактувани по имейл, за да ни предоставите банковата сметка, в която желаете да бъде възстановена сумата, свързана с поръчката.
В случай, че нямате достъп до имейл адреса, моля свържете се с нас чрез WhatsApp на номер (0768) 669 580.
В случай, че не получим отговор, съдържащ валидна IBAN банкова сметка и името на титуляра й в срок от 30 дни от крайната дата, определена за извършване на възстановяването, стойността на възстановяването ще бъде конвертирана във ваучер на стойността на съответната сума. Ваучерът ще бъде изпратен на имейл адреса, използван при поръчката, ще има валидност от 12 месеца, ще бъде прехвърляем, но няма да бъде възстановяем.
3. Възстановяването на парите свързани със стойността на върнатите продукти ще бъде извършено в 14 дни.
Да знаете в случай, че ни изпратите продукти, които не отговарят на условията за връщане
Си запазваме правото да приложим определени наказания или да откажем връщането на продуктите и плащането на връщането, ако:
1. Продуктите са били носени или показват неподходящи миризми (наказание 100% и продуктът ще бъде върнат обратно за сметка на клиента).
2. Продуктите вече нямат прикрепен печат, съответно скъсани етикети (наказание 100% и продуктът ще бъде върнат обратно за сметка на клиента).
3. Продуктите не са в индивидуалната си опаковка, тоест в прозрачната пластмасова торба с етикет с името на продукта, цената и баркода (наказание 50%).
4. Ако пакетът не е опакован точно както сте го получили, тоест в оригиналната кутия BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) ще бъде начислена наказание от 30 леи.
Всички пакети, които напускат нашия офис, са опаковани пред камерите, следователно в случай на недоразумение относно опаковането или съдържанието на пакет, ще проверим внимателно записа на момента на опаковане на въпросния пакет.
Също така, връщаните пакети се проверяват пред камерите, затова си запазваме правото да откажем несъответстващи продукти!
Съгласно OUG № 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приема връщането на продукти, които по своята същност не могат да бъдат върнати или които могат да се влошат или повредят бързо.
Всички тези клаузи и условия са предвидени в:
- Наредба № 34/2014 относно правния режим на договорите от разстояние
- Закон № 51 от 21/01/2003 за одобряване на Наредбата на правителството № 34/2014 относно правния режим на договорите от разстояние
- Настоящата OUG 34/2014 регулира правата на потребителите в рамките на договорите, сключени с професионалисти
За всякакви детайли или неясноти относно връщането на продукти, моля свържете се с нас по имейл на адрес contact@bogas.ro или на телефонен номер 031 425 98 97.
Съгласно действащото законодателство, имате на разположение ТЕЛЕФОНА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ: 021-9551 на Националната агенция за защита на потребителите.
Като се има предвид, че действащото законодателство не предвижда право на връщане за юридически лица, нашата политика за връщане уточнява, че Юридическото лице има право само на СМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи ВРЪЩАНЕ.
Смяната на продукти се извършва чрез връщане на продуктите и получаване на ваучер на равна стойност с върнатите продукти след получаване на пакета за връщане от нас.

