Връщане на продукти
Условия , които трябва да бъдат изпълнени, ако желаете да върнете продукт в случай на физически лица. За поръчки от юридическо лице, моля, прочетете информацията в долната част на този раздел .
Моля, прочетете внимателно информацията на тази страница, която ще ви помогне да регистрирате правилно заявка за връщане на един или повече продукти.
Всички заявки за връщане се попълват в раздел: Формуляр за връщане на продукт
За да приемем връщането на продуктите на Богас, условието е продуктите да са в състоянието, в което са доставени (да не са повредени, да нямат следи от износване, да не са прани, без петна или скъсано и за да са непокътнати всички етикети) .
Поради видовете продукти, които продаваме, ние си запазваме правото да откажем всеки върнат продукт, който не отговаря на условията за приемане и не може да бъде препродаден като нов продукт, тъй като може да застраши здравето на купувачите.
Препоръчваме да опитате продуктите, без да отстранявате картонения етикет и пластмасовото уплътнение.
Трябва да знаете това връщането на продукт без етикет и печат не може да бъде прието .
Продуктите, отбелязани във формуляра за връщане, трябва да бъдат предадени на куриера изцяло, точно така, както са избрани на сайта при заявка за връщане и не по-късно от 14-ия календарен ден от датата на получаване на поръчката, в противен случай връщането Ви няма да бъдат приети.
Ако в пакета за връщане има и/или продукти, различни от тези в попълнения формуляр, вземането и регистрацията от наша страна ще бъдат отказани и върнати обратно на клиента, за сметка на клиента.
Категории продукти, които не подлежат на връщане
От съображения за хигиена продукти като напр бельо и/или, банските костюми също обеци , защото те могат да застрашат здравето на новите купувачи (според GEO 34/2014 Чл. 16, осветен. д).
Как да направите връщане
Всички заявки за връщане се попълват тук: Връщане на продукт
Съгласно румънското законодателство (регламентирано от GEO 34/2014 ) можете да върнете закупените продукти без неустойки и без да се позовавате на причина, в рамките на 14 дни откакто сте получили продуктите.
Процедура за връщане и разходи
За да върнете един или повече продукти, моля, следвайте 3-те стъпки по-долу.
1. Влезте в раздела за връщане на продукти . Тук ще намерите формуляр, в който можете да изберете продуктите, които искате да върнете и които могат да бъдат върнати според условията за връщане. Изберете поръчката, след това продуктите и причината за връщане. След като регистрирате заявката за връщане, ще получите регистрационен номер за връщане.
2. Обадете се на избрана от вас транспортна фирма (Еконт, GLS, DPD и др.), за да получите куриер за артикулите, които искате да върнете. Посочете адреса за получаване (вашият адрес, на който искате куриерът да дойде, за да вземе артикулите) и адреса на местоназначение (BOGAS SHOP SA, Str. Lalelelor, no. 12, Merii Petchii, Ilfov County, Румъния, телефон : +40768669580) .
3. Опаковайте продуктите точно както сте ги получили, в персонализираната розова кутия на Bogas или според случая в персонализираната розова чанта на Bogas и изчакайте куриерът да дойде да вземе пакета.
Процедурата за възстановяване на стойността на върнатите продукти
1. След като проверим продуктите, които сте върнали, ние ще ви уведомим, ако сте ни изпратили продукти, които не отговарят на условията за връщане.
2. Ако продуктите, които връщате, са платени с карта за пазаруване , кредитна карта, дебитна карта или paypal, сумата ще бъде върната в акаунта, свързан с него, или във вашия акаунт в paypal. Ако сте платили в брой , ние ще ви върнем парите на посочена от вас банкова сметка, която молим да ни изпратите в писмена форма заедно с името на собственика, на лист в пратката с върнатите продукти.
3. Възстановяване на средства свързани с насрещната стойност на върнатите продукти ще бъдат направени в 14 дни .
За да знаем в случай, че ни изпратите продукти, които не отговарят на условията за връщане
Ние си запазваме правото да прилагаме определени санкции или да откажем връщането на продуктите и обратното плащане, ако:
1. Продуктите са били износени или имат неподходяща миризма (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).
2. Продуктите вече нямат поставен печат или етикетите са скъсани (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).
3. Продуктите не са в индивидуалната си опаковка, т.е. в найлонова торбичка прозрачност с етикет с наименование на продукта, цена и баркод (50% неустойка).
4. Ако пратката не е опакована точно както сте я получили, т.е. в оригиналната кутия на BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) ще бъде начислена неустойка от 15 евро.
Всички колети, които тръгват от нас, се опаковат пред камерите, поради което в случай на недоразумение относно опаковката или съдържанието на колет, ние внимателно ще проверим кадрите от момента на опаковане на въпросния колет .
Също така пратките за връщане се проверяват пред камери, затова си запазваме правото да откажем несъответстващи продукти!
Според GEO бр. 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приеме връщането на продукти, които по своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или повреждат.
Всички тези правила и условия са предоставени в:
- Наредба бр. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Закон № 51 от 21.01.2003 г. за приемане на Правителствена наредба №. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Този GEO 34/2014 урежда правата на потребителите при договори, сключени с професионалисти
За всякакви подробности или неясноти относно връщането на продукти, моля, свържете се с нас по имейл на contact@bogas.ro или по телефона на +4 031 425 98 97.
Съгласно действащото законодателство на ваше разположение е ПОТРЕБИТЕЛСКИ ТЕЛЕФОН: +4 021-9551 на Националната служба за защита на потребителите.
Предвид факта, че действащото законодателство не предвижда право на връщане за юридически лица, нашата политика за връщане уточнява, че Юридическото лице има право само на РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи RETURN.
Замяната на продукти се извършва чрез връщане на продуктите и получаване на ваучер на стойност на върнатите продукти след получаване на обратната опаковка от наша страна.