Преминете към съдържанието

Летните намаления на черния петък са тук!

ОТКРИЙ

ПАЗАРУВАНЕ

Вашата кошница е празна

Връщане на продукти

Условия които трябва да бъдат изпълнени, ако желаеш да върнеш продукт в случай на физически лица. За поръчките на юридическо лице те молим да прочетеш информацията в долната част на тази секция.

Моля, прочети внимателно информацията на тази страница, която ще ти помогне да регистрираш правилно заявка за връщане на един или повече продукта.

Всички заявки за връщане се попълват в секцията: Формуляр за връщане на продукти

За да приемем връщането на продуктите Bogas, условието е продуктите да са в същото състояние, в което са били доставени (да не са повредени, да нямат следи от носене, да не са прани, без петна или разкъсвания и да имат всички етикети непокътнати).

Поради видовете продукти, които предлагаме, си запазваме правото да откажем всякакъв върнат продукт, който не отговаря на условията за приемане и не може да бъде препродаден като нов, тъй като това може да застраши здравето на купувачите.

Препоръчваме да пробваш продуктите, без да сваляш картонената етикет и пластмасовия печат.

Трябва да знаеш, че върнат продукт без етикет и печат не може да бъде приет.

Продуктите, отбелязани във формуляра за връщане, трябва да бъдат предадени изцяло на куриера, точно както са били избрани на сайта при заявката за връщане, и не по-късно от 14-ия календарен ден от датата на получаване на поръчката, в противен случай вашето връщане няма да бъде прието.

Ако в пакета за връщане има и/или продукти, различни от тези в попълнената форма, приемането и регистрирането от наша страна ще бъде отказано и ще бъде върнато обратно на клиента, за сметка на клиента.

 

Категории продукти, които не могат да бъдат върнати

По хигиенни причини не могат да бъдат връщани продукти като долно бельо и/или, бански костюми, както и обеци, тъй като могат да застрашат здравето на новите купувачи (съгласно ОУГ 34/2014 чл. 16, буква е).

 

Как се извършва връщане

Всички заявки за връщане се попълват тук : Връщане на продукти

Съгласно законодателството в Румъния (регламентирано чрез OUG 34/2014), можеш да върнеш закупените продукти без санкции и без да посочваш причина в срок от 14 дни от получаването им.

 

Процедура за връщане и разходи

За да върнеш един или повече продукта, моля, следвай трите стъпки по-долу. Цената на тази услуга е 25 Леи. Не трябва да плащаш нищо, когато изпращаш пратката, стойността на тази услуга ще бъде удържана от сумата, която ние трябва да ти възстановим.

 

1.     Посети секцията Връщане на продукти. Тук ще намериш формуляр, в който можеш да избереш продуктите, които искаш да върнеш и които могат да бъдат върнати съгласно условията за връщане. Избери поръчката, след това продуктите и причината за връщането. След регистрацията на заявката за връщане ще получиш номер на регистрация на връщането.

 

2.     Обади се на Fan Courier на телефонен номер 021-9336 , за да повикаш куриер, който да вземе продуктите, които искаш да върнеш. Уточни, че плащането на транспорта ще се извърши на получателя, посочи адреса за вземане (адреса, на която искаш куриерът да дойде, за да вземе продуктите) и адреса на доставка (BOGAS SHOP SA , ул. Лалета, № 12, Мерии Печии, обл. Илфов). Не забравяй да посочиш в детайлите номера на регистрация на връщането, който получаваш, когато завършиш регистрацията на заявката за връщане.

  

3.     Опаковай продуктите точно както си ги получил, в персонализираната розова кутия на Bogas или, ако е необходимо, в персонализираната розова чанта на Bogas и изчакай куриера да дойде, за да вземе пакета.

 

Процедура за възстановяване на стойността на върнатите продукти

1. След като проверим продуктите, които си върнал, ще те уведомим, ако ни си изпратил продукти, които не отговарят на условията за връщане.

 

2.     В случай че продуктите, които връщаш, са платени с карта за пазаруване, кредитна карта, дебитна карта или paypal, сумата ще бъде възстановена в свързаната с нея сметка или в твоята paypal сметка. Ако си платил наложен платеж, ще ти възстановим парите по банкова сметка, която посочиш, и те молим да ни я изпратиш писмено заедно с името на титуляра, на лист хартия в пакета с върнатите продукти.

 

3.     Възстановяване на парите свързани с цената на върнатите продукти ще се извърши в 14 дни.

 

Важно е да знаеш, ако ни изпратиш продукти, които не отговарят на условията за връщане.

Запазваме правото си да прилагаме определени санкции или да отказваме връщането на продуктите и плащането на връщането, ако:

1.     Продуктите са били носени или имат неприятни миризми (глоба 100% и продуктът ще бъде върнат обратно за сметка на клиента).

2.     Продуктите вече нямат прикрепен печат, а етикетите са скъсани (глоба 100% и продуктът ще бъде върнат обратно за сметка на клиента).

3.     Продуктите не са в индивидуалната си опаковка, т.е. в прозрачната найлонова торбичка с етикет с името на продукта, цената и баркода (глоба 50%).

4.     Ако пакетът не е опакован точно така, както си го получил, а именно в оригиналната кутия BOGAS (персонализирана розова картонена кутия), ще се наложи глоба от 30 Леи.

Всички пратки, които напускат нашия офис, са опаковани пред камерите за видеонаблюдение. Следователно, в случай на недоразумение относно опаковката или съдържанието на пратка, ние внимателно ще проверим записа от момента на опаковането на съответната пратка.

Също така, върнатите пакети се проверяват пред камерите за видеонаблюдение, затова си запазваме правото да откажем несъответстващите продукти!

 

Съгласно ОУГ № 34/2014, СК Богас Шоп АД си запазва правото да не приема връщането на продукти, които по своята същност не могат да бъдат върнати или които могат да се влошат или повредят бързо.

Всички тези клаузи и условия са предвидени в:

- Наредба № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори

- Закон № 51 от 21/01/2003 за одобряване на Наредба на правителството № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори

- Настоящата ОУГ 34/2014 регулира правата на потребителите в рамките на договорите, сключени с професионалисти

За всякакви детайли или неясноти относно връщането на продуктите, моля свържете се с нас на имейл адрес contact@bogas.ro или на телефонен номер 031 425 98 97.

Съгласно действащото законодателство, имате на разположение ТЕЛЕФОНА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ: 021-9551 на Националната агенция за защита на потребителите.

Имайки предвид, че действащото законодателство не предвижда правото на връщане за юридически лица, нашата политика за връщане уточнява, че Юридическото лице има право само на ЗАМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи ВРЪЩАНЕ.
Замяната на продукти се осъществява чрез връщане на продуктите и получаване на ваучер на стойност, равна на върнатите продукти, след получаване на връщането от наша страна.