Преминете към съдържанието

Черен петък x bogas

ОТКРИЙ

ПАЗАРУВАНЕ

Вашата кошница е празна

Правила и условия

BOGAS – е търговското наименование на S.C. BOGAS SHOP SA, юридическо лице с румънска националност, със седалище в Илфов, Волунтари, бул. Пипера № 1/VI, Hyperion Towers, Tower 1, ет. 3, офис 3, офис 2, с регистрационен номер в Търговския регистър J2015002145408, уникален данъчен регистрационен код RO34142212.

Продавач – BOGAS

Купувач – физическо лице, което си създава Акаунт на Сайта и прави Поръчка.

Клиент – физическо лице, което има или получава достъп до СЪДЪРЖАНИЕ, чрез всяко средство за комуникация, предоставено от BOGAS (електронно, по телефон и т.н.) или въз основа на съществуващо споразумение за използване между BOGAS и него и което изисква създаването и използването на АКАУНТ.

Потребител – всяко физическо/юридическо лице, регистрирано на Сайта, което, чрез завършване на процеса на създаване на Акаунт, е дало съгласието си относно специфичните клаузи на сайта в секцията Общи условия.

Псевдоним – псевдоним, чрез който определен Потребител/Клиент/Купувач може да добавя Съдържание на Сайта. Псевдонимът е свързан с информацията на Потребителя/Клиента/Купувача в Сайта под името „Потребителско име“.

Акаунт – секцията от Сайта, състояща се от имейл адрес и парола, която позволява на Купувача да изпраща Поръчката и която съдържа информация за Клиента/Купувача и историята на Купувача в Сайта (Поръчки, данъчни фактури, гаранции за Стоки и т.н.), както и възможността за проследяване на пратката в реално време или възможността за извършване на Замяна/Връщане.

За да върнете поръчките, направени в Bogas, моля уверете се, че артикулите са в оригиналните опаковки, имат всички етикети прикрепени и не показват следи от повреда или износване. Ако върнатият продукт е повреден, има ясни признаци на употреба или е в състояние, което не ни позволява да го препродадем, си запазваме правото да откажем пратката или при необходимост да намалим таксата за връщане на продукта съгласно закона OUG34?2014 до 100%.

Също така си запазваме правото да откажем получаването на пратката ако:

- Продуктите са носени или имат неподходящи миризми.

- Продуктите вече нямат прикрепен печат, съответно етикетите са скъсани.

- Продуктите не са в оригиналната си опаковка

Разходите за връщане на пакети се поемат от клиента или от компанията, само в случай че причините са свързани с компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт).*

*Връщаните пакети се проверяват ръчно пред камерите, затова си запазваме правото да откажем плащането за несъответстващи продукти!

Поръчките могат да бъдат сменени в срок от 14 дни от получаването на поръчката.

Не приемаме пратки с наложен платеж и нито пратки, изпратени чрез Румънската поща, те ще бъдат отказани.

Възстановяването на парите може да отнеме до 14 работни дни от получаването на пратката

Връщане на стойността на продукта:

-банков превод в посочената сметка

-ваучер валиден 6 месеца, наличен веднага

Връщанията ще бъдат обработени от нас в рамките на максимум 48 работни часа от датата на получаване.

За връщане на пакети, моля, достъпете следния линк: https://customers.bogas.com/returns/?locale=ro

За всякакви други въпроси сме на ваше разположение: 031.425.28.97 ; 031.425.29.20 ;

031.425.29.27 ; 0768.669.580 

Достъпете този линк и попълнете необходимите данни за връщането https://customers.bogas.com/returns/?locale=ro

Съгласно законодателството на Румъния (регламентирано чрез OUG 34/2014) можете да върнете закупените продукти в срок от 14 календарни дни от тяхното закупуване. 

Действащото законодателство се прилага за физически лица. Така че, вие, потребителят, имате право да се откажете едностранно от договора от разстояние в срок от 14 календарни дни, без неустойки и без да посочвате причина.

Единствените разходи, които могат да бъдат за ваша сметка, като потребител, са директните разходи за връщане на продуктите. (и това се удържа от транспортната такса от 25 леи, която ние ви удържаме)

С други думи, ако желаете да се откажете от продукт, трябва да достъпите този линк и да попълните данните си: https://customers.bogas.com/returns/?locale=ro след като се регистрирате тук, получавате регистрационен номер, след което се обаждате на FAN Courier на телефонен номер 021.9336 и регистрирате връщането с плащане на транспорта от получателя (BOGAS SHOP)

Възстановяване на стойността на недоставени поръчки.

В случай на пакети, изпратени и не получени от клиента, продавачът ще удържи таксата за доставка в размер на 25 леи при възстановяване на стойността на поръчката, включително в случай, че клиентът е ползвал безплатна доставка.

Върнатият пакет трябва да бъде изпратен към BOGAS SHOP SA , ул. Лалелелор, № 10, Мерии Печии, обл. Илфов. Не приемаме пакети с наложен платеж и нито пакети, изпратени чрез Румънската поща или друг куриер, те ще бъдат отказани. Връщането се регистрира на сайта, не трябва да се плаща никаква такса, когато куриерът дойде, тя ще ви бъде удържана при връщането на парите в банковата сметка. Ще получите всички детайли по имейл. Връщането на парите се извършва в банкова сметка (IBAN), клиентът е задължен да попълни банковата сметка (IBAN), в която желае връщането на парите и нейния титуляр в своя акаунт!

Възстановяването на стойността на поръчка се извършва само чрез банков превод в сметката, която ни е предоставена от клиента, съгласно финансовата политика на BOGAS, за да извършим и демонстрираме законно и лесно връщането на парите.

Върнатият продукт не трябва да бъде повреден, да няма следи от употреба, да бъде върнат в оригиналната си опаковка с всички аксесоари и етикети непокътнати и да има всички съпътстващи документи, с които е изпратен от BOGAS, в противен случай си запазваме правото да удържим до 100% от стойността на продукта съгласно OUG 34/2014

Разходите за връщане ще бъдат поети от клиента, а възстановяването на стойността на продукта ще се извърши в срок от максимум 14 работни дни от получаването на върнатия пакет.

 

ВНИМАНИЕ !!! БАНСКИТЕ КОСТЮМИ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ВЪРНАТИ !!!
 
Също така си запазваме правото да откажем получаването на пакета/плащането на връщането (намаление до 100% съгласно Наредба за спешни случаи 34/2014), ако:
 
1. Продуктите са носени или имат неподходящи миризми (намаление 100%)
2. Продуктите вече нямат прикрепен печат, съответно етикетите са скъсани (намаление 100%)
3. Продуктите не са в своята опаковка (намаление 50%)
4. Пакетът трябва да бъде опакован правилно точно както сте го получили, в оригиналната опаковка BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) или в пластмасова куриерска торба с гъвкаво затваряне с лепяща лента (НЕ в чанти, НЕ в хартиени пликове, НЕ в картонени кутии от други компании и т.н.) (намаление 50%)
5. Ако пакетът е опакован неправилно и продуктът не е в своята опаковка, се начислява 50% плюс 50%

 

 (1) Продуктите, класифицирани в категорията „повторно запечатани“, са стоки, които могат да имат незначителни следи от употреба, отворена или повредена опаковка, липсващи аксесоари, естетически или функционални незначителни дефекти, резултат от излагане, тестване или предишна манипулация.
(2) По своята същност, повторно запечатаните продукти се предлагат за продажба на по-ниска цена в сравнение с новите продукти, а тяхното закупуване се извършва на собствена отговорност на купувача.
(3) Повторно запечатаните продукти не подлежат на общата политика за връщане, те не могат да бъдат върнати или заменени.
(4) Преди да направи поръчка за повторно запечатан продукт, клиентът има право и възможност да поиска допълнителна информация относно конкретното състояние на продукта, естеството на дефектите или евентуалните липси, като се свърже с представителите на продавача.
(5) С изпращането на поръчката и завършването на покупката на повторно запечатан продукт, клиентът потвърждава, че е запознат със специфичните характеристики на продукта, приема специалните условия за продажба и изрично се отказва от правото на връщане, приложимо за нови продукти, съгласно разпоредбите на Наредба за спешни случаи № 34/2014 относно правата на потребителите в рамките на договори, сключени с професионалисти.

Разходите за връщане на пакети се поемат от клиента или от компанията, само в случай че причините са свързани с компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт).*

*Връщаните пакети се проверяват ръчно пред камерите, затова си запазваме правото да откажем плащането за несъответстващи продукти!

Поръчките могат да бъдат сменени в срок от 14 дни от получаването на поръчката.

ВНИМАНИЕ обаче, не се позволява смяна на продукта повече от 3 пъти последователно, след което не се допуска и връщането му. Клиентът има право на максимум 3 смени на поръчка.

 

Съгласно ОУГ № 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приема връщането на продукти, които по своята същност не могат да бъдат върнати или които могат да се влошат или повредят бързо.

Всички тези клаузи и условия са предвидени в:

- Наредба № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори
- Закон № 51 от 21/01/2003 за одобряване на Правителствената наредба № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори
- Настоящата ОУГ 34/2014 регулира правата на потребителите в рамките на договорите, сключени с професионалисти

За всякакви детайли или неясноти относно връщането на продуктите, моля свържете се с нас по имейл на адрес contact@bogas.ro или на телефонния номер 031 425 98 97.

Съгласно действащото законодателство, на разположение е ТЕЛЕФОНЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - 0219551 на Националната агенция за Защита на потребителите.

Любими – секция в Акаунта, която позволява на Купувача/Потребителя да създава Списъци.

Списък – уеб страница в Любими, в която Купувачът/Потребителят може да добавя Стоки, които счита за предпочитани и които по-късно може да добави в кошницата за пазаруване („моята кошница“).
Списъците могат да бъдат:

–    Публични: всеки Клиент/Купувач/Потребител може да визуализира Списъка на Купувача/Потребителя, ако той го е споделил в социалните мрежи (Facebook, Twitter и Google+) или ако достъпи публичния профил на Купувача/Потребителя от Сайта. Списъците са публични, а Купувачът/Потребителят има възможност да ги настрои като частни по всяко време, директно от своя Акаунт, секция Любими.
–    Частни: те могат да бъдат визуализирани само от титуляра на Акаунта. Купувачът/Потребителят има възможност да ги настрои като публични по всяко време, директно от своя Акаунт, секция Любими.

Сайт – домейнът www.bogas.ro и неговите поддомейни.

Поръчка – електронен документ, който служи като форма на комуникация между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът предава на Продавача, чрез Сайта, намерението си да закупи Стоки и Услуги от Сайта.

Стоки и Услуги – всеки продукт или услуга, включително документите и услугите, посочени в Поръчката, които ще бъдат предоставени от Продавача на Купувача в резултат на сключения Договор.

Кампания – действие за излагане с търговска цел на ограничен брой Стоки и/или Услуги с ограничен и предварително определен запас, за ограничен период от време, определен от Продавача.

Договор – представлява дистанционен договор, сключен между Продавача и Купувача, без едновременно физическо присъствие на Продавача и Купувача.

Съдържание

  • всички информации на Сайта, които могат да бъдат посетени, визуализирани или по друг начин достъпни чрез използване на електронно оборудване;
  • съдържанието на всеки e-mail, изпратен на Купувачите от Продавача чрез електронни средства и/или всяко друго налично средство за комуникация;
  • всяка информация, съобщена по какъвто и да е начин от служител/сътрудник на Продавача на Купувача, съгласно информацията за контакт, посочена или не от него;
  • информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от Продавача в определен период;
  • информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от трета страна, с която Продавачът има сключени партньорски договори, в определен период;
  • данни, свързани с Продавача, или други негови привилегировани данни.

Ревю – писмена оценка от притежателя или ползвателя на продукт или услуга, оценка, изготвена въз основа на личния му опит и способността му да прави качествени коментари и да казва дали продуктът или услугата отговарят на спецификациите, посочени от производителя.

Рейтинг – начин за изразяване на степента на удовлетвореност на Потребител/Клиент/Купувач от даден продукт. Рейтингът се изразява под формата на звезди, като всеки продукт може да получи оценка от една звезда до пет звезди. Тази степен на удовлетвореност винаги ще бъде свързана с написаното от Потребител/Клиент/Купувач ревю за даден продукт или услуга.

Коментар – оценка или наблюдение с критична цел, по отношение на Ревю или друг коментар.

Въпрос – формула за обръщение към други Потребители/Клиенти/Купувачи с цел получаване на информация за продуктите или услугите на съответната страница.

Отговор – писмена информация, която се предава на Потребителя/Клиента/Купувача, който е задал Въпрос на Сайта, на страницата на определен продукт. Отговорът представлява обяснение, предоставено от Потребител/Клиент/Купувач на друг Потребител/Клиент/Купувач в рамките на дискусия.

Документ – настоящите Условия и Правила.

Бюлетин – средство за периодично информиране, изключително електронно, а именно електронна поща (e-mail, SMS) за Стоките и Услугите и/или промоциите, провеждани от Продавача в определен период, без никакъв ангажимент от страна на Продавача относно информацията, съдържаща се в него.

Транзакция – получаване или възстановяване на сума, получена от продажбата на Стока и/или Услуга от BOGAS на Купувача, чрез използване на услугите на одобрения от Продавача картов процесор, независимо от начина на доставка.

Такса за зелена марка – стойността, изразена в леи, платена от Продавача към упълномощеното дружество за събиране, транспорт и оползотворяване/рециклиране на отпадъци от електрическо и електронно оборудване, както е предвидено в действащото законодателство.

Спецификации – всички спецификации и/или описания на Стоките и Услугите, както са посочени в тяхното описание.

Плащане с 1 клик – платежната услуга, предоставяна от платежния процесор, интегриран в Сайта, предоставена на Клиентите, Потребителите и/или Купувачите чрез Сайта за извършване на онлайн плащане с карта.

Token – уникален криптиран номер, свързан с платежната карта на Купувача след извършване на онлайн плащане, след активиране на услугата PaybyClick, и който може да бъде използван от Купувача за авторизация на Транзакциите чрез услугата PaybyClick.

  1. ДОГОВОРНИ ДОКУМЕНТИ

2.1. С регистрирането на Поръчка на Сайта, Купувачът се съгласява с формата на комуникация (по телефон или имейл), чрез която Продавачът извършва своите търговски операции.

2.2. Уведомлението, получено от Купувача след извършване на Поръчката, има информативна роля и не представлява приемане на Поръчката. Това уведомление се прави електронно (по имейл) или по телефона.

2.3. По обосновани причини Продавачът си запазва правото да промени количеството на Стоките и/или Услугите в Поръчката. Ако промени количеството на Стоките и/или Услугите в Поръчката, ще уведоми Купувача на електронната поща или телефонния номер, предоставени на Продавача при извършване на Поръчката, и ще върне платената сума.

2.4. Договорът се счита за сключен между Продавача и Купувача в момента на получаване от Купувача от Продавача, чрез електронна поща и/или SMS, на уведомлението за изпращане на Поръчката.

2.5. Документът и информацията, предоставени от Продавача на Сайта, ще бъдат основа на Договора, като към него ще бъде приложен гаранционният сертификат, издаден от Продавача или негов доставчик за закупените Стоки.

  1. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ

3.1. Достъпът за извършване на Поръчка е разрешен на всеки Клиент/Купувач.
По обосновани причини BOGAS си запазва правото да ограничи достъпа на Клиента/Купувача за извършване на Поръчка и/или до някои от приетите начини на плащане, ако счита, че въз основа на поведението или дейността на Клиента/Купувача на Сайта, неговите действия могат да навредят по някакъв начин на BOGAS. Във всеки от тези случаи Клиентът/Купувачът може да се обърне към Отдела за връзки с клиенти на BOGAS, за да бъде информиран за причините, довели до прилагането на гореспоменатите мерки.

3.2. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директно взаимодействие с него или чрез адресите, посочени в секцията „контакт“ на Сайта. Продавачът има свободата да управлява получената информация, без да е необходимо да дава обяснения за това.

3.3 В случай на необичайно голям обем трафик, идващ от интернет мрежа, BOGAS си запазва правото да поиска от Клиентите/Купувачите ръчно въвеждане на кодове за валидиране от тип captcha, с цел защита на информацията в рамките на Сайта.

3.4. BOGAS може да публикува на сайта информация за стоки и/или услуги и/или промоции, предлагани от него или от всяка друга трета страна, с която BOGAS има сключени партньорски договори, за определен период от време и в рамките на наличния запас.

3.5. Всички тарифи за стоките и/или услугите, представени на сайта, са изразени в леи (RON) и включват ДДС.

3.6. В случай на онлайн плащания, продавачът не е/не може да бъде държан отговорен за никакви допълнителни разходи, понесени от купувача, включително, но не само, такси за валутна конверсия, прилагани от банката издател на неговата карта, в случай че валутата на издаване се различава от RON. Отговорността за това действие носи само купувачът.

3.7 Всички информации, използвани за описанието на стоките и/или услугите, налични на сайта (статични/динамични изображения/мултимедийни презентации/и т.н.), не представляват договорно задължение от страна на продавача, те се използват изключително за представяне.

3.8. След 14 (четиринадесет) дни от закупуването на стока или услуга, от купувача ще бъде поискано да напише отзив, свързан със закупената стока или услуга. Искането ще бъде изпратено на имейл адреса, регистриран от купувача в акаунта. По този начин купувачът допринася за информирането на други възможни потребители/клиенти/купувачи на сайта и активно участва в развитието на нови услуги и в най-пълното описание на характеристиките на стоките.

  1. ПРЕХВЪРЛЯНЕ И ПОДИЗПЪЛНЕНИЕ

Продавачът може да прехвърли и/или възложи на трета страна услуги, свързани с изпълнението на поръчката, с информиране на купувача, без да е необходимо неговото съгласие. Продавачът винаги ще бъде отговорен пред купувача за всички договорни задължения.

  1. ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

5.1. Съдържанието, както е дефинирано в преамбюла, включително, но не само, лога, стилизирани изображения, търговски символи, статични изображения, динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, представени на сайта, са изключителна собственост на BOGAS, като всички права, получени в този смисъл, са запазени директно или индиректно (чрез лицензи за използване и/или публикуване).

5.2. На клиента/купувача не е позволено копирането, разпространението, публикуването, прехвърлянето към трети страни, модифицирането и/или по друг начин изменянето, използването, свързването с, излагането, включването на каквото и да е съдържание в какъвто и да е друг контекст, освен оригинално предвидения от BOGAS, включването на каквото и да е съдържание извън сайта, премахването на знаците, които означават авторското право на BOGAS върху съдържанието, както и участието в прехвърлянето, продажбата, разпространението на материали, създадени чрез възпроизвеждане, модифициране или показване на съдържанието, освен с изричното писмено съгласие на BOGAS.

5.3. Всяко Съдържание, до което Клиентът/Купувачът има и/или получава достъп чрез каквото и да е средство, попада под юрисдикцията на Документа, ако Съдържанието не е придружено от специфично и валидно споразумение за използване, сключено между BOGAS и него, и без никаква гаранция, изрично или имплицитно формулирана от страна на BOGAS по отношение на това Съдържание.

5.4. Клиентът/Купувачът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържание само за лични или некомерсиални цели, само ако те не влизат в конфликт с разпоредбите на Документа.

5.5. В случай че BOGAS предостави на Клиента/Купувача правото да използва определено съдържание, описано в отделно споразумение за използване, до което Клиентът/Купувачът има или получава достъп в резултат на това споразумение, това право се разпростира само върху това или тези съдържания, определени в споразумението, само за периода на съществуване на това или тези съдържания на сайта или за периода, определен в споразумението, съгласно определените условия, ако такива съществуват, и не представлява договорно задължение от страна на BOGAS за съответния Клиент/Купувач или който и да е друг трети, който има/получава достъп до това прехвърлено съдържание, чрез каквото и да е средство и който може да бъде или е увреден по какъвто и да е начин вследствие на това съдържание, по време или след изтичане на споразумението за използване.

5.6. Никакво Съдържание, предадено на Клиента или Купувача чрез каквото и да е средство за комуникация (електронно, телефонно и т.н.) или придобито от него чрез достъп, посещение и/или преглед, не представлява договорно задължение от страна на BOGAS и/или на служителя/представителя на BOGAS, който е посредничил за прехвърлянето на Съдържанието, ако такова съществува, спрямо съответното съдържание.

5.7. Забранено е всякакво използване на Съдържанието за други цели, освен изрично разрешените чрез настоящия Документ или от споразумението за използване, което го придружава, ако такова съществува.

  1. ПОРЪЧКА

6.1. Клиентът/Купувачът може да прави Поръчки на Сайта, като добавя желаните Стоки и/или Услуги в кошницата за пазаруване, след което завършва Поръчката, като извършва плащане чрез един от изрично посочените начини. След като бъде добавена в кошницата за пазаруване, една Стока и/или Услуга е налична за покупка, доколкото има наличен запас за нея. Добавянето на Стока/Услуга в кошницата за пазаруване, без завършване на Поръчката, не води до регистриране на поръчка, нито до автоматично резервиране на Стоката/Услугата.

6.2. Чрез завършване на Поръчката Купувачът се съгласява, че всички предоставени от него данни, необходими за процеса на покупка, са правилни, пълни и верни към датата на подаване на Поръчката.

6.3. Чрез завършване на Поръчката, Купувачът се съгласява, че Продавачът може да се свърже с него чрез всяко налично/съгласувано средство от Продавача, във всяка ситуация, в която е необходимо да се свърже с Купувача.

6.4. Продавачът може да анулира Поръчката, направена от Купувача, след предварително уведомление до Купувача, без никакво последващо задължение на която и да е от страните към другата или без която и да е от страните да може да претендира за обезщетение от другата в следните случаи:

6.4.1. неакцептиране от издателската банка на картата на Купувача на транзакцията, в случай на онлайн плащане;
6.4.2. невалидиране на транзакцията от процесора на карти, одобрен от BOGAS, в случай на онлайн плащане;
6.4.3. данните, предоставени от Клиента/Купувача на Сайта, са непълни и/или неправилни;

6.5. Купувачът има право да се оттегли от Договора, съответно да върне Стока или да се откаже от Услуга, в срок от 14 календарни дни, без да посочва причина и без да понася други разходи освен тези за доставка.

Така, съгласно OUG № 34/2014, периодът за връщане на Стока или отказ от Услуга изтича в срок от 14 дни от:

– денят, в който Купувачът влезе във физическо притежание на последната Стока – в случай че Купувачът поръча с една поръчка множество продукти, които ще бъдат доставени отделно

– денят, в който Купувачът влезе във физическо притежание на последната Стока или последната част – в случай на доставка на продукт, който се състои от няколко партиди или части,

6.6. В случай че Купувачът реши да се оттегли от Договора, той може да попълни онлайн формуляра за връщане, който се намира на адрес  https://www.bogas.ro/account

6.7. В случай че Клиентът/Купувачът поиска оттегляне от Договора в рамките на законовия срок за оттегляне от договора, трябва да върне и евентуалните подаръци, които са придружавали съответния продукт. В случай че Поръчката е платена, Продавачът ще възстанови сумата в срок от максимум 14 (четиринадесет) дни от датата на информиране на Продавача от Купувача за решението му да се оттегли от Договора. Сумата ще бъде върната, както следва:

6.7.1. за Поръчки, платени с онлайн карта -> чрез възстановяване в сметката, от която е извършено плащането;
6.7.2. за Поръчки, платени с Op/наложен платеж/iTransfer/ Банкова карта-> чрез банков превод;
6.7.3 за поръчки, платени чрез PAYPAL-> чрез възстановяване в PAYPAL акаунта на потребителя

6.8. Продавачът може да отложи възстановяването на сумата до получаване на продадените Стоки или до получаване на доказателство, че те са изпратени, в случай че не е предложил сам да възстанови Стоките (ще се вземе предвид най-скорошната дата).

6.9. В случай че Продавачът не може да достави поръчаните от Купувача Стоки и/или Услуги, последният ще информира Клиента/Купувача за този факт и ще върне в сметката на Купувача стойността на Стоката и/или Услугата в срок от максимум 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е узнал за този факт или от датата, на която Купувачът изрично е изразил намерението си да прекрати Договора.

6.10. Наличността на една Стока ще бъде показана в Сайта, както следва:

6.10.1. "в наличност" – имаме повече от 5 броя в склада на BOGAS

6.10.2. "ограничен запас" – имаме по-малко от 5 броя в склада на BOGAS

6.10.3. "предварителна поръчка" – Стоката не е налична в склада на BOGAS и нито в склада на доставчика. Но, ако регистрирате поръчка за Стока, която има "предварителна поръчка", един от нашите консултанти по продажби ще провери срока за доставка на доставчика и ще се свърже с вас, за да ви информира за наличността на Стоката.

6.10.4. "изчерпан запас" – Стоката вече не е налична в склада на BOGAS

  1. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО НЕ СЕ ОСИГУРЯВА ПРАВО НА ОТТЕГЛЯНЕ

7.1. От правото на оттегляне от Договора са изключени следните:

7.1.2. договори за предоставяне на услуги, след пълното изпълнение на услугите, ако изпълнението е започнало с предварителното изрично съгласие на Купувача и след като той е потвърдил, че е запознат с факта, че ще загуби правото си на оттегляне след пълното изпълнение на Договора от Продавача;
7.1.3. предоставяне на Стоки и/или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които Продавачът не може да контролира и които могат да се случат по време на периода на оттегляне;
7.1.4. предоставяне на Стоки, изработени по спецификациите, представени от Купувача или персонализирани по ясен начин;

7.1.5. предоставяне на Стоки, които са податливи на разваляне или бързо изтичане на срока на годност;

7.1.6. предоставяне на запечатани Стоки, които не могат да бъдат върнати поради причини, свързани със здравето или хигиената (бански костюми, бельо и т.н.) или които са били разпечатани от Купувача (Спешна наредба № 34/2014)

7.1.7. предоставяне на Стоки, които след доставката, поради своята природа, са неразривно смесени с други елементи;

  1. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

8.1. BOGAS ще запази поверителността на информацията от всякакъв характер, която ни предоставяте. Разкриването на предоставената информация ще може да се извърши само при условията, посочени в настоящия Документ.

8.2. Никакво публично изявление, промоция, прессъобщение или какъвто и да е друг начин на разкриване към трети страни няма да бъде направено от Купувача/Клиента относно Поръчката/Договора без предварителното писмено съгласие на Продавача.

8.3. Чрез изпращане на информация или материали чрез този сайт, предоставяте на Продавача неограничен и неотменим достъп до тях, правото да използва, възпроизвежда, показва, модифицира, предава и разпространява тези материали или информация. Също така се съгласявате, че Продавачът може свободно да използва, в свой интерес, тази информация, идеи, концепции, ноу-хау или техники, които сте ни изпратили чрез Сайта. BOGAS няма да бъде обект на задължения относно поверителността на изпратената информация, ако действащото законодателство не предвижда други спецификации в този смисъл.

8.4. Със записването в базата данни на BOGAS, Клиентът/Купувачът дава своето изрично съгласие, в рамките на действащото законодателство, да бъде контактуван от трети лица, партньори на BOGAS: доставчици на маркетингови услуги, други доставчици на услуги с цел изпълнение на предмета на Договора, сключен между Купувача и Продавача, както и от държавни агенции, правителствени агенции, когато специфичното законодателство предвижда това.

  1. РЕКЛАМА

9.1. Бюлетините на BOGAS се изпращат чрез специализирани и одобрени партньори на BOGAS. По този начин се осигурява конфиденциалността и сигурността на информацията.

9.2. В момента, в който Клиентът създаде Акаунт на Сайта, има възможност да изрази съгласието си относно получаването на Бюлетини.

Клиентът може да промени своята опция относно съгласието, дадено на Продавача, по всяко време:

9.2.1. чрез контакт с BOGAS за тази цел.

9.2.2. чрез промяна на настройките в клиентския Акаунт в секцията „Моите абонаменти“.

9.2.3. чрез достъпване на линка за отписване, показан в търговските съобщения, получени от Продавача.

9.3. Отказът от получаване на Бюлетини не означава отказ от даденото съгласие за настоящия Документ.

  1. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ

10.1. Цените на Стоките и Услугите, показани на сайта www.bogas.ro, включват ДДС съгласно действащото законодателство.

10.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за доставените Стоки и Услуги, като задължението на Купувача е да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

10.3. Продавачът ще изпрати на Купувача фактурата, свързана с Поръчката, която съдържа Стоки и/или Услуги, продадени от BOGAS, както и Стоките и/или Услугите, продадени от партньорите на BOGAS Marketplace, както и за всякакви други плащания, свързани с Поръчката, изключително в електронен формат, чрез добавяне на фактурата в Акаунта на Купувача или чрез електронна поща, на имейл адреса, посочен от Купувача в неговия Акаунт.

10.4. За правилната комуникация на фактурата, свързана с Поръчката, Купувачът има задължението да актуализира данните в своя Акаунт винаги когато е необходимо и да достъпва информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, налични в Акаунта.

10.5. Чрез този начин на комуникация Купувачът, достъпвайки своя Акаунт, ще има запис на издадените от BOGAS фактури, като може да ги запази и архивира по всяко време и по какъвто начин желае.

10.6. С изпращането на Поръчката, Купувачът изразява съгласието си да получава фактурите в електронен формат чрез добавянето им от BOGAS в своя Акаунт или чрез електронна поща, на имейл адреса, посочен в неговия Акаунт.

10.7. В случай че тази информация е недостъпна повече от 48 (четиридесет и осем) часа в Акаунта, моля да ни уведомите за този аспект на имейл адреса: contact@bogas.ro

10.8 Данните за платежната карта на Клиента/Потребителя/Купувача няма да бъдат достъпни за BOGAS и няма да бъдат съхранявани от BOGAS или от интегрирания в Сайта платежен процесор, а само от институцията, която авторизира Транзакцията или друга оторизирана организация за предоставяне на услуги за съхранение на данни за идентификация на картата, за чиято идентичност Клиентът/Потребителят/Купувачът ще бъде информиран преди въвеждането на данните.

10.9. В определени случаи, за поддържане на сигурността на Транзакциите, при регистриране на Поръчката, от Купувача ще се изисква да авторизира плащането чрез повторно въвеждане на паролата за своя Акаунт или използване на пръстов отпечатък в случай на мобилни терминали, които имат тази функция.

10.10. По съображения за сигурност на Транзакциите, Клиентът/Потребителят/Купувачът се съветва да не остава логнат на Сайта и да не задава опцията за автоматично влизане на мобилните устройства. Разкриването на паролата за достъп до акаунта не е позволено и се препоръчва използването на парола с висока степен на сигурност (например: да съдържа поне осем символа, включително главни букви, малки букви, цифри и специални символи).

  1. ДОСТАВКА НА СТОКИТЕ

11.1. Продавачът се задължава да достави Стоките чрез куриерска система от врата до врата на Купувача или в шоурума на BOGAS, според избора на Клиента.

11.2. Продавачът ще осигури подходящо опаковане на Стоките и ще осигури предаването на съпътстващите документи.

11.3. Продавачът ще извършва доставката на Стоките и Услугите само на територията на Румъния.

  1. ГАРАНЦИИ

12.1. Всички Стоки, продавани от BOGAS, се ползват от гаранционни условия, съответстващи на действащото законодателство и търговските политики на производителите. Стоките са нови, в оригинални опаковки и произхождат от оторизирани източници на всеки производител поотделно.

12.2. В случай на Стоки, продавани и доставяни от BOGAS, гаранционните сертификати се издават директно от производителя,

12.3. В случай на Стоки, продавани и доставяни от BOGAS чрез партньорите на Marketplace, Купувачът ще получи при доставка за всяка Стока, която има гаранция, гаранционен сертификат. Гаранцията на Стоките, закупени чрез BOGAS от партньорите на Marketplace, се осигурява от оторизирания сервиз, посочен в гаранционния сертификат на Стоката или от Продавача.

12.4. За правилна комуникация на гаранционния сертификат, свързан със Стоката от Поръчката, Купувачът има задължението да актуализира данните в своя Акаунт винаги, когато е необходимо, и да достъпва информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, налични в Акаунта.

Чрез този начин на комуникация Купувачът, достъпвайки своя акаунт на www.bogas.ro, ще има запис на издадените от BOGAS гаранционни сертификати, които може да запази и архивира по всяко време и по какъвто начин пожелае.

В случай че тази информация е недостъпна за 48 (четиридесет и осем) часа в клиентския акаунт, моля, уведомете ни за този аспект на имейл адрес: contact@bogas.ro

  1. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА НА СТОКИТЕ

Собствеността върху Стоките ще бъде прехвърлена при доставка, след извършване на плащането от страна на Купувача на посоченото в Поръчката място (разбирайки под доставка – подписване за получаване на транспортния документ, предоставен от куриера или подписване за получаване на фактурата в случай на доставки, извършени от персонала на Продавача).

  1. ОТГОВОРНОСТ

14.1. Продавачът не може да бъде отговорен за щети от всякакъв вид, които Купувачът или която и да е трета страна може да понесе в резултат на изпълнението от страна на Продавача на която и да е от неговите задължения съгласно Поръчката и за щети, които произтичат от използването на Стоките и Услугите след доставката и по-специално за тяхната загуба.

14.2. Чрез създаването и използването на Акаунта, Клиентът / Потребителят/ Купувачът поема отговорността за поддържане на конфиденциалността на данните за Акаунта (потребител и парола) и за управлението на достъпа до Акаунта, и, в степента, позволена от действащото законодателство, е отговорен за дейността, извършвана чрез неговия Акаунт.

14.3. Чрез създаването на Акаунта и/или използването на Съдържанието и/или подаването на Поръчки, Клиентът / Потребителят/ Купувачът изрично и недвусмислено приема Условията и правилата на Сайта в последната актуализирана версия, която е съобщена в рамките на Сайта, съществуваща към датата на създаване на Акаунта и/или използването на съдържанието и/или към датата на подаване на Поръчката.

14.4. След създаването на Акаунта използването на Съдържанието е равносилно на приемане на промените в Условията и Правилата на Сайта и/или на актуализираните версии на Условията и Правилата на Сайта.

14.5. Условията и Правилата на Сайта могат да бъдат променяни по всяко време от BOGAS, като те са задължителни за Клиентите / Потребителите/ Купувачите от датата на публикуване на Сайта. Приемането на Условията и Правилата на Сайта се потвърждава чрез отбелязване на съответното квадратче в Сайта и/или чрез изпращане на Поръчката и/или чрез извършване на онлайн плащане.

  1. ВПИСВАНЕ НА РЕВЮТА, КОМЕНТАРИ, ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

15.1. Вписването на Ревюта, Коментари, Въпроси и Отговори може да се извършва от Потребители/Клиенти/Купувачи в секциите „Въпросите и отговорите на клиентите“ и „Ревюта“. Вписаната информация може да бъде както положителна, така и отрицателна и ще се отнася до характеристиките и начина на използване на даден продукт или услуга.

15.2. В момента на регистрация на определено Ревю/Коментар/Въпрос/Отговор на Сайта, Потребителите/Клиентите/Купувачите предоставят на Продавача неизключителен, вечен, неотменим, неограничен териториално лиценз и дават право на Продавача да използва, възпроизвежда, модифицира, адаптира, публикува, превежда, разпространява и да показва това съдържание.

15.3. Всеки Потребител/Клиент/Купувач, в момента на публикуване на Ревю/Коментар/Въпрос/Отговор в споменатите секции, се ангажира да спазва следните правила:

–    да прави препратки само към характеристики и/или начин на използване на определен продукт или услуга, избягвайки информация, свързана с аспекти, които могат да се променят (цена или промоционални оферти) или информация, свързана с начина на изпълнение на Поръчката;

–    да използва само български език. Разрешени са и думи или изрази, които, макар и да не се считат за български, са широко използвани във всички среди, свързани с дадената област (напр.: mouse, notebook, plug and play);

–    да използва подходящ, не обиден език, без термини, които могат да обидят или засегнат който и да е друг Потребител/Клиент/Купувач;
–    да се увери в правилното класифициране на съдържанието, въведено на Сайта, както следва: всеки Въпрос ще бъде публикуван в секцията „Въпроси и отговори на клиенти“, а всяко Ревю ще бъде публикувано в секцията „Ревюта“;

–    да се увери, че въведената от тях информация е реалистична, коректна, не подвеждаща и в съответствие с приложимите закони, като по този начин спазва и правата на други страни, авторските права, търговските марки, лицензионните права или други права на собственост, реклама или поверителност;

–    да използва тази възможност само за да комуникира или да получи допълнителни детайли относно определен продукт или услуга от Сайта, без да прави препратки към други фирми, които промотират продажбата и покупката на продукти или услуги;

–     да не предоставя или изисква, по никакъв начин и в никаква степен, лични данни (контактни детайли, информация за адрес на доставка или местоживеене, телефонни номера, имейл адреси, имена и/или фамилии и т.н.) или каквато и да е друга информация, която може да доведе до разкриване на тези лични данни;

–     да не публикува информация и/или детайли за URL адреси (връзки) от други търговски сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача;

–    да не се опитва да измами услугите, предоставени от Продавача, или да публикува Ревюта/Коментари/Въпроси/Отговори, които съдържат рекламни материали;

–     да не използва Ревюто/Коментара/Въпроса/Отговора като средство за комуникация с Продавача, за тази цел ще се използват контактните данни на Продавача, публикувани на Сайта.

15.4. Освен реалистична критична оценка, в момента на публикуване на Ревю, Потребителят/Клиентът/Купувачът ще добави и съответен Рейтинг за продукта или услугата. Ревютата, заедно с техните съответни Рейтинги, ще влияят на общия Рейтинг на продукта или услугата, число, което се появява в скоби до заглавието им. Така, Ревю, придружено от висок Рейтинг, води до увеличаване на общия Рейтинг, а Ревю, придружено от нисък Рейтинг, води до намаляване на общия Рейтинг.

Потребителите/Клиентите/Купувачите, които публикуват Ревюта, към които прикачват фото или видео файлове, ще спазват следните правила:

– качените файлове ще съдържат изображения и/или видеоклипове, които се отнасят до продукта или услугата, за която се пише Ревюто, като се уверите, че качените файлове спазват авторските права;

– качените файлове няма да съдържат насилие, съдържание за възрастни, нецензурен език или друго съдържание, което обижда лице/група въз основа на раса или етнически произход, религия, увреждане, пол, възраст, статус на ветеран, сексуална или политическа ориентация;

– качените файлове няма да съдържат информация, свързана с други лица;

– качените файлове няма да съдържат URL адреси или водни знаци към сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача.

15.5. Когато Ревю/Коментар/Въпрос или Отговор е сигнализиран от Потребител/Клиент/Купувач като съдържащ неподходящо съдържание, от строго субективна гледна точка, това съдържание се разглежда внимателно от Продавача, за да се определи дали нарушава Условията и Правилата на Сайта. Текстовете, снимките или видеоклиповете, въведени, се премахват от Сайта само след разглеждането им от Продавача.

15.6. В случай че Продавачът установи многократно нарушение на Условията и Правилата, той си запазва правото да спре възможността на Потребителя/Клиента/Купувача да публикува Ревюта/Коментари/Въпроси или Отговори в секциите „Въпроси и отговори на клиентите“ и „Ревюта“.

     16. ФОРСМАЖОР

16.1. Нито една от страните няма да бъде отговорна за неизпълнение на своите договорни задължения, ако такова неизпълнение в срок и/или по подходящ начин, изцяло или частично, се дължи на форсмажорно събитие. Форсмажорното събитие е непредвидимо събитие, извън контрола на страните и което не може да бъде избегнато.

16.2. Ако в срок от 15 (петнадесет) дни от датата на възникването му, съответното събитие не престане, всяка страна ще има право да уведоми другата страна за прекратяване на Договора по право, без нито една от тях да може да претендира за други обезщетения. 

     17. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО – ЮРИСДИКЦИЯ

Настоящият Договор е подчинен на румънското законодателство. Възможните спорове, възникнали между BOGAS и Клиенти/Купувачи, ще бъдат решавани по приятелски начин или, ако това не е възможно, споровете ще бъдат решавани от компетентните румънски съдилища в град Букурещ.

     18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

18.1. Моля, прегледай Политика за поверителност относно обработката на лични данни, която е част от настоящия Документ.

      19. ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ

19.1. Виж Политика за бисквитки, която е част от настоящия Документ.