Преминете към съдържанието

Обратно на училище - Допълнителни 20% с код BTS20

ОТКРИЙ

ПАЗАРУВАНЕ

Вашата кошница е празна

Правила и условия

BOGAS – това е търговското наименование на С.К. БОГАС ШОП АД, юридическо лице с румънска националност, със седалище в Илфов, Волунтари, бул. Пипера № 1/VI, Хиперион Тауърс, Кула 1, ет. 3, офис 3, офис 2, с номер на регистрация в Търговския регистър J2015002145408, уникален данъчен номер RO34142212.

Продавач – BOGAS

Купувач – физическо лице, което си създава профил в сайта и извършва поръчка.

Клиент – физическо лице, което има или получава достъп до СЪДЪРЖАНИЕ, чрез всяко средство за комуникация, предоставено от BOGAS (електронно, телефонно и т.н.) или на базата на съществуващо споразумение за ползване между BOGAS и него, което изисква създаването и използването на АКАУНТ.

Потребител – всяко физическо/юридическо лице, регистрирано на Сайта, което, чрез завършване на процеса по създаване на Акаунт, е дало съгласието си относно специфичните клаузи на сайта от секцията Общи условия.

Псевдоним – псевдоним, чрез който определен Потребител/Клиент/Купувач може да добавя Съдържание на Сайта. Псевдонимът е свързан с информацията от Сайта на Потребителя/Клиента/Купувача под наименованието "Име на Потребител".

Конт – секцията на Сайта, съставена от имейл адрес и парола, която позволява на Купувача да изпрати Поръчката и която съдържа информация за Клиента/Купувача и историята на Купувача в Сайта (Поръчки, фактури, гаранции за Стоки и т.н.), както и възможността за проследяване на пратката в реално време или възможността за извършване на Смяна/Връщане.

За да промениш или върнеш поръчките, направени в Bogas, моля, увери се, че артикулите са в оригиналните си опаковки, имат всички етикети прикрепени и не показват следи от повреда или износване. Ако върнатият продукт е повреден, има ясни следи от употреба или е в състояние, което не ни позволява да го препродадем, си запазваме правото да откажем пратката или, в зависимост от случая, да намалим таксата за връщане на продукта съгласно закона ОУГ34?2014 до 100%.

Също така си запазваме правото да откажем приемането на пратката, ако:

- Продуктите са били носени или имат неприятни миризми.

- Продуктите вече нямат прикрепен печат, а етикетите са скъсани.

- Продуктите не са в оригиналната си опаковка

Разходите за връщане или размяна на пратки се поемат от клиента или от компанията, само в случай че причините са свързани с компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт). *

*Връщането на пратките се проверява ръчно пред камерите за видеонаблюдение, затова си запазваме правото да откажем изплащането на парите за неконформиращите продукти!

Поръчките могат да бъдат променяни в срок от 14 дни след получаването на поръчката.

Не приемаме пратки с наложен платеж и също така пратки, изпратени чрез Поща Романа, те ще бъдат отказани.

Възстановяването на парите може да отнеме до 14 работни дни след получаване на пратката.

Връщане на стойността на продукта:

-банков превод в посочената сметка

-ваучер, валиден 6 месеца, наличен веднага

Връщанията ще бъдат обработени от нас в максимум 48 работни часа от датата на получаване.

За връщане или размяна на пакети (друг продукт или друг размер/цвят) моля, посетете следния линк: https://www.bogas.ro/account/ 

За всякакви допълнителни въпроси сме на разположение: 031.425.28.97 ; 031.425.29.20 ;

031.425.29.27 ; 0768.669.580 

Посети тази връзка и попълни необходимите данни за размяна/връщане https://www.bogas.ro/account

Съгласно законодателството в Румъния (регламентирано чрез OUG 34/2014) можете да върнете закупените продукти в срок от 14 дни календарни дни от датата на покупката им. 

Законодателството в сила се прилага за физически лица. Следователно, вие, потребителят, имате право да прекратите едностранно договора от разстояние в срок от 14 календарни дни, без санкции и без да посочвате причина.

Единствените разходи, които могат да паднат на вашите плещи, като потребител, са директните разходи за връщане на продуктите. (а това се приспада от таксата за доставка от 25 лв., която ние ви удържаме)

С други думи, ако искате да се откажете от продукт, трябва да посетите този линк и да попълните данните си: https://www.bogas.ro/account След като се регистрирате тук, ще получите номер за регистрация, с който след това да се обадите на FAN Courier на телефон 021.9336 и да регистрирате връщането с плащане на транспорта до получателя (BOGAS SHOP). 

Възстановяване на непостъпили поръчки.

В случай на пратки, изпратени и неполучени от клиента, продавачът ще удържи такса за доставка в размер на 25 лева при възстановяване на стойността на поръчката, включително в случай, че клиентът е ползвал безплатна доставка.

Връщането на пратката трябва да бъде изпратено на BOGAS SHOP SA , ул. Лалетата, № 10, Мерии Печии, обл. Илфов. Не приемаме пратки с наложен платеж и също така пратки, изпратени чрез Румънската поща или друг куриер, те ще бъдат отказани. Връщането се регистрира на сайта, не трябва да се плаща никаква такса, когато идва куриерът, тя ще бъде приспадната в момента на връщането на парите в банковата сметка. Ще получите всички детайли по имейл. Връщането на парите се извършва в банкова сметка (IBAN), клиентът е задължен да попълни банковата сметка (IBAN), в която желае връщането на парите, и титуляра на тази сметка в своята сметка!

Възстановяването на стойността на поръчка се извършва само чрез банков превод по сметката, която ни е предоставена от клиента, в съответствие с финансовата политика на BOGAS, за да се извърши и демонстрира законно и лесно връщането на парите.

Върнатият продукт не трябва да е повреден, да не съдържа следи от употреба, да бъде върнат в оригиналната си опаковка с всички аксесоари и етикети непокътнати и да има при себе си всички придружаващи документи, с които е бил изпратен от BOGAS, в противен случай си запазваме правото да задържим от стойността на продукта до 100% съгласно ОУГ 34/2014.

Разходите за връщане ще бъдат поети от клиента, а възстановяването на стойността на продукта ще се извърши в срок от максимум 14 работни дни от получаването на върнатия пакет.

 

ВНИМАНИЕ !!! БАНСКИТЕ КОСТЮМИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ВРЪЩАТ !!!
 
Също така, си запазваме правото да откажем получаването на пратката/възстановяването на плащането (намаляването му до 100% съгласно ОУГ 34/2014), ако:
 
1. Продуктите са били носени или имат неприятни миризми (намаление 100%)
2. Продуктите вече нямат прикрепен печат, а етикетите са скъсани (намаление 100%)
3. Продуктите не са в опаковката си (намаление 50%)
4. Пратката да бъде опакована съответно точно както сте я получили, в оригиналната опаковка BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) или в гъвкава пластмасова куриерска чанта, затворена с лепяща лента (НЕ в торби, НЕ в хартиени пликове, НЕ в картонени кутии от други компании и т.н.) (намаление 50%)
5. Ако пакетът е опакован неправилно и продуктът не е в опаковката си, се натрупват 50% плюс 50%

 

 

Разходите за връщане или размяна на пратки се поемат от клиента или от компанията, само в случай че причините са свързани с компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт). *

*Връщането на пратките се проверява ръчно пред камерите за видеонаблюдение, затова си запазваме правото да откажем изплащането на парите за неконформиращите продукти!

Поръчките могат да бъдат променяни в срок от 14 дни след получаването на поръчката.

ВНИМАНИЕ обаче, не се позволява смяна на продукта повече от 3 пъти последователно, след което не може да бъде върнат. Клиентът има право на максимум 3 смени на поръчка.

 

Съгласно ОУГ № 34/2014, СК Богас Шоп АД си запазва правото да не приема връщането на продукти, които по своята същност не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се влошат или повредят.

Всички тези клаузи и условия са предвидени в:

- Наредба № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори
- Закон № 51 от 21/01/2003 за одобряване на Наредба на правителството № 34/2014 относно правния режим на дистанционните договори
- Настоящата ОУГ 34/2014 регулира правата на потребителите в рамките на договорите, сключени с професионалисти

За всякакви детайли или неясноти относно връщането на продуктите, моля свържете се с нас по имейл на адрес contact@bogas.ro на телефонния номер 031 425 98 97.

Съгласно действащото законодателство, на ваше разположение е ТЕЛЕФОНЪТ ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ - 0219551 на Националната агенция за Защита на потребителите.

Юридическото лице има право само на СМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да прави ВРЪЩАНЕ.

Любими – секция в Профила, която позволява на Купувача / Потребителя да създава Списъци.

Списък – уеб страница в Любими, където Купувачът/Потребителят може да добавя Стоки, които счита за предпочитани и които по-късно може да добави в количката за пазаруване ("моята количка").
Списъците могат да бъдат:

–    Публично: всеки Клиент/Купувач/Потребител може да види Списъка на Купувача/Потребителя, ако той е споделил списъка в социалните мрежи (Facebook, Twitter и Google+) или ако получи достъп до публичния профил на Купувача/Потребителя от Сайта. Списъците са публични, а Купувачът/Потребителят има възможност да ги настрои като частни по всяко време, директно от своя акаунт, в секцията Любими.
–    Частни: те могат да бъдат визуализирани само от собственика на профила. Купувачът/Потребителят има възможност да ги настрои като публични по всяко време, директно от своя профил, в секцията Любими.

Сайт – домейнът www.bogas.ro и неговите поддомейни.

Команда – електронен документ, който служи като форма на комуникация между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът предава на Продавача, чрез сайта, намерението си да закупи Стоки и Услуги от сайта.

Стоки и Услуги – всеки продукт или услуга, включително документите и услугите, споменати в Поръчката, които ще бъдат предоставени от Продавача на Купувача в резултат на сключения Договор.

Кампания – действието да се изложат с търговска цел, ограничен брой Стоки и/или Услуги с ограничен и предварително определен запас, за ограничен период от време, определен от Продавача.

Договор – представлява договора от разстояние, сключен между Продавача и Купувача, без физическото присъствие на Продавача и Купувача.

Съдържание

  • всичката информация на Сайта, която може да бъде посетена, визуализирана или по друг начин достъпвана чрез използването на електронно устройство;
  • съдържанието на всеки имейл, изпратен на Купувачите от Продавача чрез електронни средства и/или всяко друго налично средство за комуникация;
  • всяка информация, комуникирана по какъвто и да е начин от служител/сътрудник на Продавача, Купувача, съгласно информацията за контакт, посочена или не от него;
  • информация, свързана с Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от Продавача за определен период;
  • информация, свързана с Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от трета страна, с която Продавачът има сключени партньорски договори, в определен период;
  • дата, свързана с Продавача, или други негови привилегировани данни.

Ревю – писмена оценка от притежателя или получателя на продукт или услуга, оценка, написана на базата на личния опит и способността му да прави качествени коментари и да каже дали продуктът или услугата отговарят или не на спецификациите, посочени от производителя.

Рейтинг – начин за изразяване на степента на удовлетвореност на Потребител/Клиент/Купувач от продукт. Рейтингът се изразява под формата на звезди, като всеки продукт може да получи оценка от една звезда до пет звезди. Тази степен на удовлетвореност винаги ще бъде свързана с отзива, написан от Потребител/Клиент/Купувач за продукт или услуга.

Коментар – оценка или наблюдение с критична цел, относно преглед или друг коментар.

Въпрос – формула за обръщение към други Потребители/Клиенти/Купувачи с цел получаване на информация за продуктите или услугите на съответната страница.

Отговор – писмена информация, която се изпраща на Потребителя/Клиента/Купувача, който е задал Въпрос на Сайта, на страницата на определен продукт. Отговорът представлява обяснение, предоставено от един Потребител/Клиент/Купувач на друг Потребител/Клиент/Купувач в рамките на дискусия.

Документ – настоящите Условия и Правила.

Бюлетин – периодичен информационен канал, изцяло електронен, а именно електронна поща (имейл, SMS) относно Стоките и Услугите и/или промоциите, провеждани от Продавача в определен период, без никакво задължение от страна на Продавача относно информацията, съдържаща се в него.

Транзакция – събиране или възстановяване на сума, произтичаща от продажбата на Стока и/или Услуга от BOGAS на Купувача, чрез използването на услугите на одобрения от Продавача процесор на карти, независимо от начина на доставка.

Зелена такса за печат – стойността, изразена в леи, платена от Продавача на упълномощеното дружество, което извършва операции по събиране, транспорт и оползотворяване/рециклиране на отпадъците от електрическо и електронно оборудване, както е предвидено в действащото законодателство.

Спецификации – всички спецификации и/или описания на Стоките и Услугите, както са посочени в тяхното описание.

Плащане с 1 клик – услугата за плащане, предоставяна от интегрирания в сайта процесор на плащания, на разположение на Клиентите, Потребителите и/или Купувачите чрез сайта с цел извършване на онлайн плащане с карта.

Токен – уникален криптиран номер, свързан с платежната карта на Купувача след извършване на онлайн плащане, след активиране на услугата PaybyClick и който може да бъде използван от Купувача за авторизация на Транзакции чрез услугата PaybyClick.

  1. ДОГОВОРНИ ДОКУМЕНТИ

2.1. С регистрирането на Поръчка на Сайта, Купувачът се съгласява с формата на комуникация (по телефон или имейл), чрез която Продавачът извършва своите търговски операции.

2.2. Уведомлението, получено от Купувача след извършване на Поръчката, има информативна роля и не представлява приемане на Поръчката. Това уведомление се извършва електронно (имейл) или по телефон.

2.3. По основателни причини, Продавачът си запазва правото да променя количеството на Стоките и/или Услугите в Поръчката. Ако промени количеството на Стоките и/или Услугите в Поръчката, ще уведоми Купувача на предоставения от него имейл адрес или на телефонния номер, посочен при извършване на Поръчката, и ще върне платената сума.

2.4. Договорът се счита за сключен между Продавача и Купувача в момента на получаване от Купувача на уведомлението за изпращане на Поръчката от Продавача, чрез електронна поща и/или SMS.

2.5. Документът и информацията, предоставени от Продавача на Сайта, ще бъдат основата на Договора, а допълнението му ще бъде гаранционният сертификат, издаден от Продавача или негов доставчик за закупените Стоки.

  1. ПОЛИТИКА ЗА ПРОДАЖБА ОНЛАЙН

3.1. Достъпът за извършване на поръчка е разрешен на всеки Клиент/Купувач.
По оправдани причини BOGAS си запазва правото да ограничи достъпа на Клиента/Купувача за извършване на Поръчка и/или до някои от приетите методи на плащане, в случай че счита, че на базата на поведението или дейността на Клиента/Купувача на Сайта, действията му биха могли да навредят по някакъв начин на BOGAS. В който и да е от тези случаи, Клиентът/Купувачът може да се обърне към Отдела за връзки с клиенти на BOGAS, за да бъде информиран относно причините, довели до прилагането на посочените мерки.

3.2. Свързването с Продавача може да се осъществи чрез директна интеракция с него или чрез адресите, посочени в секцията "контакт" на Сайта. Продавачът има свободата да управлява получената информация, без да е задължен да дава обяснения за това.

3.3 В случай на необичайно голям обем трафик от страна на интернет мрежа, BOGAS си запазва правото да изисква от Клиентите/Купувачите ръчно въвеждане на кодове за валидация от тип captcha, с цел защита на информацията в сайта.

3.4. BOGAS може да публикува на Сайта информация за Стоки и/или Услуги и/или промоции, предлагани от него или от всяка друга трета страна, с която BOGAS има сключени партньорски договори, в определен период от време и в рамките на наличните запаси.

3.5. Всички такси, свързани с Стоките и/или Услугите, представени на Сайта, са изразени в леи (RON) и включват ДДС.

3.6. В случай на онлайн плащания Продавачът не е/не може да бъде направен отговорен за никакви допълнителни разходи, понесени от Купувача, включително, но не само, такси за валутна конверсия, наложени от банката, издала картата му, в случай че валутата на издаване е различна от RON. Отговорността за това действие носи само Купувачът.

3.7 Всичката информация, използвана за описанието на Стоките и/или Услугите, налични на Сайта (статични/динамични изображения/мултимедийни презентации и т.н.), не представлява договорно задължение от страна на Продавача, а се използва единствено с цел представяне.

3.8. След 14 (четиринадесет) дни от закупуването на Стока или Услуга, на Купувача ще бъде поискано да напише Ревю, свързано със закупената Стока или Услуга. Искането ще бъде изпратено на имейл адреса, посочен от Купувача в Профила. По този начин, Купувачът допринася за информираността на други потенциални Потребители/ Клиенти/ Купувачи на Сайта и активно участва в развитието на нови Услуги и в максимално подробно описание на характеристиките на Стоките.

  1. ЦЕСИОНИРАНЕ И ПОДИЗПЪЛНЕНИЕ

Продавачът може да прехвърли и/или да подизпълни на трета страна услуги, свързани с изпълнението на поръчката, като информира Купувача, без да е необходимо неговото съгласие. Продавачът винаги ще бъде отговорен пред Купувача за всички договорни задължения.

  1. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

5.1. Съдържанието, както е определено в преамбюла, включително, но не само, лога, стилизирани представяния, търговски символи, статични изображения, динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, представени на Сайта, са изключителна собственост на BOGAS, като всички права, придобити в това отношение, са запазени пряко или косвено (чрез лицензи за ползване и/или публикуване).

5.2. На клиента/купувача не е разрешено да копира, разпространява, публикува, прехвърля на трети страни, модифицира и/или по друг начин променя, използва, свързва с, излага, включва каквото и да е Съдържание в какъвто и да е друг контекст освен оригиналния, предвиден от BOGAS, включването на каквото и да е Съдържание извън Сайта, премахването на знаците, които обозначават авторските права на BOGAS върху Съдържанието, както и участието в прехвърлянето, продажбата, разпространението на материали, създадени чрез възпроизвеждане, модифициране или показване на Съдържанието, освен с изричното писмено съгласие на BOGAS.

5.3. Всеки Съдържание, до което Клиентът/Купувачът има и/или получава достъп по какъвто и да е начин, попада под действието на Документа, в случай че Съдържанието не е придружено от конкретно и валидно споразумение за ползване, сключено между BOGAS и него, и без никаква подразбираща се или изрично формулирана гаранция от страна на BOGAS относно това Съдържание.

5.4. Клиентът/Купувачът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържание само за лични или некомерсиални цели, само в случай че те не противоречат на разпоредбите на Документа.

5.5. В случай че BOGAS предоставя на Клиента/Купувача правото да използва определено съдържание, описано в отделно споразумение за ползване, до което Клиентът/Купувачът има или получава достъп в резултат на това споразумение, това право се разширява само върху това или тези съдържания, определени в споразумението, само за периода на съществуването на това или тези съдържания на сайта или за периода, определен в споразумението, в съответствие с определените условия, в случай че те съществуват и не представляват договорно задължение от страна на BOGAS към съответния Клиент/Купувач или който и да е друг трети лица, които имат/получават достъп до това прехвърлено съдържание, по какъвто и да е начин и които могат да бъдат или са увредени по какъвто и да е начин в резултат на това съдържание, по време или след изтичането на споразумението за ползване.

5.6. Никакво съдържание, изпратено на Клиента или Купувача, чрез какъвто и да е комуникационен канал (електронен, телефонен и т.н.) или придобито от него чрез достъп, посещение и/или визуализация, не представлява договорно задължение от страна на BOGAS и/или на служителя/представителя на BOGAS, който е посредничил в трансфера на съдържание, в случай че такова съществува, спрямо съответното съдържание.

5.7. Забранено е всяко използване на Съдържанието за други цели, освен тези, които са изрично разрешени с настоящия Документ или с придружаващото го споразумение за ползване, в случай че такова съществува.

  1. ПОРЪЧКА

6.1. Клиентът/Купувачът може да извършва Поръчки на Сайта, като добавя желаните Стоки и/или Услуги в количката за пазаруване, след което да завърши Поръчката, извършвайки плащане чрез един от посочените изрично методи. След като бъде добавен в количката за пазаруване, една Стока и/или Услуга е налична за покупка, доколкото има наличност за нея. Добавянето на Стока/Услуга в количката за пазаруване, без да се завърши Поръчката, не води до регистриране на поръчка, следователно и до автоматично резервиране на Стоката/Услугата.

6.2. С приключването на Поръчката Купувачът се съгласява, че всички данни, предоставени от него, необходими за процеса на покупка, са верни, пълни и истински към датата на подаване на Поръчката.

6.3. С приключването на Поръчката, Купувачът се съгласява, че Продавачът може да го свърже, по всякакъв наличен / одобрен от Продавача начин, във всяка ситуация, в която е необходимо да се свърже с Купувача.

6.4. Продавачът може да анулира поръчката, направена от Купувача, след предварително уведомление до Купувача, без никакви последващи задължения на която и да е страна към другата или без която и да е страна да може да претендира за обезщетение от другата страна в следните случаи:

6.4.1. неприемането от банката-издател на картата на Купувача на транзакцията, в случай на онлайн плащане;
6.4.2. анулиране на транзакцията от одобрения от BOGAS процесор на карти, в случай на онлайн плащане;
6.4.3. данните предоставени от Клиента/Купувача на Сайта са непълни и/или некоректни;

6.5. Купувачът има право да се оттегли от Договора, съответно да върне Стока или да се откаже от Услуга, в срок от 14 календарни дни, без да посочва каквато и да е причина и без да понася други разходи освен тези за доставка.

Така, съгласно ОУГ № 34/2014, срокът за връщане на Стока или отказ от Услуга изтича в срок от 14 дни от:

– денят, в който Купувачът получава физическото притежание на последния Артикул – в случай, че Купувачът поръча с една единствена поръчка множество продукти, които ще бъдат доставени отделно

– денят, в който Купувачът получава физическото притежание на последния Артикул или последната част – в случай на доставка на продукт, който се състои от няколко партиди или части,

6.6. В случай че Купувачът реши да се оттегли от Договора, той ще може да попълни онлайн формуляра за връщане, който се намира на адрес  https://www.bogas.ro/account

6.7. В случай, че Клиентът/Купувачът поиска да се оттегли от Договора в рамките на законовия срок за оттегляне, той трябва да върне и евентуалните подаръци, които са придружавали съответния продукт. В случай, че Поръчката е платена, Продавачът ще възстанови сумата в максимален срок от 14 (четиринадесет) дни от датата, на която Купувачът информира Продавача за своето решение за оттегляне от Договора. Сумата ще бъде върната, както следва:

6.7.1. за Поръчките, платени с онлайн карта -> чрез възстановяване в сметката, от която е извършено плащането;
6.7.2. за Поръчките, платени с Оп/ramburs/iTransfer/ Банкова карта-> чрез банков превод;
6.7.3 за поръчките, платени чрез PAYPAL->чрез възстановяване в PAYPAL акаунта на потребителя

6.8. Продавачът може да отложи възстановяването на сумата до получаването на продадените Стоки или до получаването на доказателство, че те са били изпратени, в случай че не е предложено да си възстанови сам Стоките (ще се вземе най-новата дата).

6.9. В случай че Стока и/или Услуга, поръчана от Купувача, не може да бъде доставена от Продавача, последният ще информира Клиента/Купувача за това и ще върне в сметката на Купувача стойността на Стоката и/или Услугата в срок максимум 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е узнал за това или от датата, на която Купувачът е изразил изрично намерението си за прекратяване на Договора.

6.10. Наличността на Стока ще бъде показана на Сайта, както следва:

6.10.1. "в наличност" – имаме повече от 5 бройки в склада на BOGAS

6.10.2. "ограничен запас" – имаме по-малко от 5 броя в склада на BOGAS

6.10.3. "предварителна поръчка" – Стоката не е налична в склада на BOGAS и нито в склада на доставчика. Но, ако направиш поръчка за стока, която има "предварителна поръчка" до нея, един от нашите търговски консултанти ще провери срока за доставка на доставчика и ще се свърже с теб, за да ти съобщи наличността на стоката.

6.10.4. “изчерпан запас” – Стоката вече не е налична в склада на BOGAS

  1. ПРЕДИМСТВА/УСЛУГИ, ЗА КОИТО НЕ СЕ ОСИГУРЯВА ПРАВО НА ОТТЕГЛЯНЕ

7.1. Следните случаи са изключени от правото на отказ от Договора:

7.1.2. договорите за предоставяне на услуги, след пълното изпълнение на услугите, ако изпълнението е започнало с предварителното изрично съгласие на Купувача и след като той е потвърдил, че е запознат с факта, че ще загуби правото си на отказ след пълното изпълнение на Договора от страна на Продавача;
7.1.3. предоставяне на Стоки и/или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които Продавачът не може да контролира и които могат да се случат по време на периода на оттегляне;
7.1.4. предоставяне на стоки, изработени по спецификациите, представени от Купувача или ясно персонализирани;

7.1.5. предоставяне на Стоки, които са податливи на бързо разваляне или изтичане на срока на годност;

7.1.6. предоставяне на запечатани стоки, които не могат да бъдат върнати поради здравни или хигиенни причини (бански костюми, бельо и т.н.) или които са били разпечатани от Купувача ( Спешна заповед № 34/2014 )

7.1.7. предоставяне на Стоки, които след доставката, според естеството им, са неразривно смесени с други елементи;

  1. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

8.1. BOGAS ще запази конфиденциалността на информацията от всякакъв характер, която предоставяте. Разкриването на предоставената информация ще може да се извърши само при условията, посочени в настоящия Документ.

8.2. Никакво публично изявление, промоция, прессъобщение или какъвто и да е друг начин на разкриване на трети страни няма да бъде направено от Купувача/Клиента относно Поръчката/Договора без предварителното писмено съгласие на Продавача.

8.3. Като предавате информация или материали чрез този сайт, предоставяте на Продавача неограничен и необратим достъп до тях, правото да използва, възпроизвежда, показва, модифицира, предава и разпространява тези материали или информация. Съгласявате се също така Продавачът да може свободно да използва, в свой собствен интерес, тази информация, идеи, концепции, ноу-хау или техники, които сте ни изпратили чрез сайта. BOGAS няма да носи отговорност за задължения, свързани с конфиденциалността на изпратената информация, освен ако действащото законодателство не предвижда други разпоредби в това отношение.

8.4. С подписването на договора в базата данни BOGAS, Клиентът/Купувачът дава своето изрично съгласие, в рамките на действащото законодателство, да бъде контактуван от трети лица, партньори на BOGAS: доставчици на маркетингови услуги, други доставчици на услуги с цел изпълнение на предмета на Договора, сключен между Купувача и Продавача, както и от държавни агенции, когато законодателството изрично предвижда това.

  1. РЕКЛАМА

9.1. Бюлетините на BOGAS се изпращат чрез специализирани партньори, одобрени от BOGAS. По този начин се осигурява конфиденциалността и сигурността на информацията.

9.2. В момента, в който Клиентът създаде Профил на Сайта, има възможност да изрази съгласието си относно получаването на бюлетини.

Клиентът може да промени избора си относно споразумението, издадено на Продавача, по всяко време:

9.2.1. при свързване с BOGAS в това отношение.

9.2.2. чрез промяна на настройките в Клиентския акаунт в секцията "Моите абонаменти".

9.2.3. чрез достъп до линка за отписване, показан в търговските съобщения, получени от Продавача.

9.3. Отказът от получаване на бюлетини не означава отказ от съгласието, дадено за настоящия документ.

  1. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ

10.1. Цените на Стоките и Услугите, показани на сайта www.bogas.ro, включват ДДС съгласно действащото законодателство.

10.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени в всяка Поръчка. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за Добрите и Услугите, които са доставени, като задължението на Купувача е да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

10.3. Продавачът ще изпрати на Купувача фактурата за Поръчката, която съдържа Стоки и/или Услуги, продадени от BOGAS, както и Стоките и/или Услугите, продадени от партньорите на BOGAS Marketplace, както и за всякакви други плащания, свързани с Поръчката, изключително в електронен формат, чрез добавяне на фактурата в Сметката на Купувача или по електронна поща, на посочения от Купувача имейл адрес в Сметката му.

10.4. За правилна комуникация на фактурата, свързана с Поръчката, Купувачът има задължението да актуализира данните в своя Профил всеки път, когато е необходимо, и да получава информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, налични в Профила.

10.5. Чрез този начин на комуникация Купувачът, достъпвайки своя акаунт, ще има запис на фактурите, издадени от BOGAS, които може да запазва и архивира по всяко време и по всякакъв начин, който желае.

10.6. С изпращането на Поръчката, Купувачът изразява съгласието си да получава фактурите в електронен формат, като те бъдат добавени от BOGAS в неговия Профил или чрез електронна поща на посочения в Профила му имейл адрес.

10.7. В случай че тази информация не е налична повече от 48 (четиридесет и осем) часа в профила, моля, уведомете ни за това на имейл адреса: contact@bogas.ro

10.8 Данните на картата за плащане на Клиента/ Потребителя/ Купувача няма да бъдат достъпни за BOGAS и няма да бъдат съхранявани от BOGAS или от интегрирания в Сайта процесор на плащания, а само от институцията, която одобрява Транзакцията, или от друга упълномощена организация, която предоставя услуги за съхранение на данни за идентификация на картата, за която идентичност Клиентът/ Потребителят/ Купувачът ще бъде информиран преди въвеждането на данните.

10.9. В определени случаи, за да се запази сигурността на Транзакциите, при регистрацията на Поръчката, от Купувача ще се изисква да одобри плащането, като повторно въведе паролата на Сметката или използва пръстовия отпечатък, в случай че мобилните терминали предлагат тази функция.

10.10. По причини за сигурност на Транзакциите, Клиентът/ Потребителят/ Купувачът е посъветван да не остава логнат на Сайта и да не настройва опцията за автоматично логване на мобилните устройства. Разкриването на паролата за достъп до акаунта не е разрешено и се препоръчва използването на парола с висока степен на сигурност (например: да съдържа поне осем знака, включително главни букви, малки букви, цифри и специални символи).

  1. ДОСТАВКА НА СТОКИ

11.1. Продавачът се задължава да достави Стоките с куриерска услуга от врата до врата на Купувача или в шоурума на BOGAS, в зависимост от избора на Клиента.

11.2. Продавачът ще осигури подходяща опаковка на Стоките и ще осигури предаването на съпътстващите документи.

11.3. Продавачът ще извърши доставката на Стоките и Услугите само на територията на Румъния.

  1. ГАРАНЦИИ

12.1. Всички стоки, предлагани от BOGAS, се ползват от условия на гаранция, съобразени с действащото законодателство и търговските политики на производителите. Стоките са нови, в оригиналните си опаковки и произхождат от упълномощени източници на всеки производител.

12.2. В случай на стоките, продадени и доставени от BOGAS, гаранционните сертификати се издават директно от производителя,

12.3. В случай на Стоките, продадени и доставени от BOGAS чрез партньорите Marketplace, Купувачът ще получи при доставка за всяка Стока, която е с гаранция, сертификат за гаранция. Гаранцията на Стоките, закупени чрез BOGAS от партньорите Marketplace, е осигурена от упълномощеното сервизно звено, посочено в сертификата за гаранция, свързан със Стоката, или от Продавача.

12.4. За правилна комуникация на гаранционния сертификат, свързан с продукта от поръчката, купувачът има задължението да актуализира данните в своя профил всеки път, когато е необходимо, и да получава информацията и документите, свързани с всяка поръчка, налични в профила.

С този начин на комуникация Купувачът, достъпвайки своя акаунт от www.bogas.ro, ще има запис на гаранционните сертификати, издадени от BOGAS, които може да запазва и архивира по всяко време и по всякакъв начин, който желае.

В случай че тази информация не е налична за 48 (четиридесет и осем) часа в клиентския ви акаунт, моля, уведомете ни за това на имейл адрес: contact@bogas.ro

  1. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА НА АКТИВИТЕ

Правото на собственост върху Стоките ще бъде прехвърлено при доставка, след извършване на плащането от страна на Купувача на посоченото в Поръчката място (като под доставка се разбира – подписването на документа за транспорт, предоставен от куриера, или подписването на фактурата в случай на доставки, извършвани от персонала на Продавача).

  1. ОТГОВОР

14.1. Продавачът не може да носи отговорност за каквито и да било щети, които Купувачът или която и да е трета страна може да понесе в резултат на изпълнението от страна на Продавача на която и да е от задълженията му съгласно Поръчката, както и за щети, произтичащи от използването на Стоките и Услугите след доставката, и по-специално за загубата им.

14.2. При създаването и използването на Сметката, Клиентът / Потребителят / Купувачът поема отговорността за поддържането на конфиденциалността на данните за Сметката (потребителско име и парола) и за управлението на достъпа до Сметката, и, в рамките на разрешеното от действащото законодателство, е отговорен за дейността, извършвана чрез Сметката си.

14.3. При създаването на Профила и/или използването на Съдържанието и/или подаването на Поръчки, Клиентът / Потребителят / Купувачът изрично и недвусмислено приема Условията и правилата на Сайта в последната актуализирана версия, която е публикувана на Сайта, налична към датата на създаването на Профила и/или използването на съдържанието и/или към датата на подаването на Поръчката.

14.4. По-нататъшното създаване на акаунт и използването на съдържанието означава, че приемате промените, настъпили в Условията и Правилата на сайта и/или актуализираните версии на Условията и Правилата на сайта.

14.5. Условията и Правилата на Сайта могат да бъдат променяни по всяко време от BOGAS, като те са задължителни за Клиентите / Потребителите / Купувачите от датата на публикуването им в Сайта. Приемането на Условията и Правилата на Сайта се потвърджа чрез отметката в съответното чекбокс в Сайта и/или чрез изпращането на Поръчка и/или чрез извършване на онлайн плащане.

  1. ЗАПИСВАНЕ НА РЕВЮТА, КОМЕНТАРИ, ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

15.1. Публикуването на отзиви, коментари, въпроси и отговори може да се извършва от потребители/клиенти/купувачи в секциите "Въпросите и отговорите на клиентите" и "Отзиви". Въведената информация може да бъде както положителна, така и отрицателна и ще се отнася до характеристиките и начина на използване на продукт или услуга.

15.2. В момента на публикуване на определен Отзив/Коментар/Въпрос/Отговор на Сайта, Потребителите/Клиентите/Купувачите предоставят на Продавача неексклузивна, вечна, необратима, неограничена териториално лицензия и дават право на Продавача да използва, възпроизвежда, модифицира, адаптира, публикува, превежда, разпространява и показва това съдържание.

15.3. Всеки Потребител/Клиент/Купувач, в момента на записването на Ревю/Коментар/Въпрос/Отговор в посочените секции, се ангажира да спазва следните правила:

–    да се отнасят само до характеристики и/или начина на използване на определен продукт или услуга, избягвайки информация, свързана с аспекти, които могат да се променят (цена или промоционални оферти) или информация, която се отнася до начина на провеждане на Поръчката;

– да се използва само румънският език. Позволени са и думи или изрази, които, макар и да не се считат за румънски, са широко използвани във всички среди, свързани с конкретната област (напр.: мишка, тетрадка, включи и работи);

–    да се използва подходящ, неофенсивен език, без термини, които могат да обидят или засегнат който и да е друг Потребител/Клиент/Купувач;
–    да се увери в правилното класиране на съдържанието, въведено на Сайта, по следния начин: всеки Въпрос ще бъде записан в секцията "Въпросите и отговорите на клиентите", а всяко Ревю ще бъде записано в секцията "Ревюта";

–    да се уверят, че информацията, въведена от тях, е реалистична, точна, ненадеждна и в съответствие с приложимите закони, като по този начин се спазват и правата на други страни, авторските права, търговските марки, лицензионните права или други права на собственост, реклама или личен живот;

–    да използва тази функция само за комуникация или за получаване на допълнителни подробности относно определен продукт или услуга на Сайта, без да се позовава на други компании, които предлагат продажба и покупка на продукти или услуги;

–     да не предоставя или да иска, по никакъв начин и в никаква степен, лични данни (данни за контакт, информация за адрес за доставка или местоживеене, телефонни номера, имейл адреси, имена и/или фамилии и т.н.) или всяка друга информация, която може да доведе до разкриването на тези лични данни;

–     да не записва информация и/или детайли за URL адреси (връзки) от други търговски сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача;

–    да не се опитват да измамят услугите, предоставени от Продавача, или да публикуват Отзиви/Коментари/Въпроси/Отговори, които съдържат рекламни материали;

–     да не използвате Ревюто/Коментара/Въпроса/Отговора като средство за комуникация с Продавача, за тази цел ще се използват данните за контакт на Продавача, посочени на Сайта.

15.4. Освен реалистична критична оценка, при подаване на отзив, Потребителят/Клиентът/Купувачът ще добави и съответна оценка за продукта или услугата. Отзивите, заедно със съответстващите им оценки, ще влияят на общата оценка на продукта или услугата, число, което се появява в скоби до заглавието им. Така, отзив, придружен от висока оценка, води до увеличение на общата оценка, а отзив, придружен от ниска оценка, води до намаление на общата оценка.

Потребителите/Клиентите/Купувачите, които публикуват отзиви, към които прикачват снимки или видеа, ще спазват следните правила:

–    качените файлове ще съдържат изображения и/или видеоклипове, които се отнасят до продукта или услугата, за която се пише отзивът, като се уверите, че качените файлове спазват авторските права;

–    качените файлове няма да съдържат насилие, съдържание за възрастни, неприличен език или друго съдържание, което обижда лице/група на основата на раса или етнически произход, религия, увреждане, пол, възраст, статус на ветеран, сексуална или политическа ориентация;

–    качените файлове няма да съдържат информация, свързана с други лица;

–    качените файлове няма да съдържат URL адреси или водни знаци към сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача.

15.5. Когато Ревю/Коментар/Въпрос или Отговор бъде сигнализиран от Потребител/Клиент/Купувач, че съдържа неподходящо съдържание, от строго субективна гледна точка, това съдържание се преглежда внимателно от Продавача, за да се определи дали нарушава Условията и Правилата на Сайта. Текстовете, снимките или видеоклиповете, които са добавени, се премахват от Сайта само след преглед от Продавача.

15.6. В случай че Продавачът установи повторно нарушение на Условията и Правилата, той си запазва правото да спре възможността на Потребителя/Клиента/Купувача да публикува Отзиви/Коментари/Въпроси или Отговори в секциите "Въпроси и отговори на клиентите" и "Отзиви".

     16. ФОРТУНА МАЖОРА

16.1. Нито една от страните не носи отговорност за неизпълнение на своите договорни задължения, ако такова неизпълнение в срок и/или по подходящ начин, изцяло или частично, е причинено от случай на форсмажор. Форсмажор е непредвидимо събитие, извън контрола на страните и което не може да бъде избегнато.

16.2. Ако в срок от 15 (петнадесет) дни от датата на настъпване на съответното събитие то не спре, всяка страна ще има право да уведоми другата страна за прекратяването на Договора по право, без нито една от тях да може да претендира за други обезщетения. 

     17. ПРИЛОЖИМО ПРАВО – ЮРИСДИКЦИЯ

Настоящият Договор подлежи на румънското законодателство. Възникналите спорове между BOGAS и Клиенти / Купувачи ще бъдат решавани по мирен път или, в случай че това не е възможно, споровете ще бъдат разрешавани от компетентните румънски съдилища в Община Букурещ.

     18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

18.1. Моля, прегледай Политиката за конфиденциалност относно обработката на лични данни, която е част от настоящия документ.

      19. ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ

19.1. Вижте Политиката за бисквитки, която е част от настоящия документ.